نسخه چاپی

خالكوبی راز گروگانگیری را فاش كرد

عکس خبري -خالکوبي راز گروگانگيري را فاش کرد

مزاحمت‌های خواستگار سمج دختر جوان تمامی نداشت و پدر و دختر برای پایان دادن به این ماجرا نقشه آدم‌ربایی كشیدند.

به گزارش نما، چند روز قبل پسری جوان به اداره پلیس رفت و گفت چند نفر او را ربوده و از وی فیلم سیاه تهیه کرده‌اند.


او توضیح داد: مدتی قبل در فضای مجازی با دختری به نام سارا آشنا شدم. پس از چندبار ملاقات و تماس تلفنی با این دختر، به او علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفتم اما وقتی از او خواستگاری کردم با جواب منفی مواجه شدم.

پسر جوان ادامه داد:‌ می‌دانستم پای خواستگار دیگری درمیان است اما سارا مدعی بود که من کار مناسبی ندارم و او قصد دارد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کند و برای همین حاضر به ازدواج با من نیست.

وی ادامه داد: احساس می‌کردم او دروغ می‌گوید و برای همین به تماس‌ها و چت‌هایم با او ادامه دادم و برای ازدواج پافشاری می‌کردم تا اینکه روز حادثه، پسر عمویش به من زنگ زد و گفت می‌خواهد درباره مسائلی که میان من و سارا پیش آمده صحبت کند. بی‌خبر از اینکه چه نقشه‌ای در سر دارد با او قرار گذاشتم. وی اما به همراه پدر سارا سر قرار حاضر شد و از من خواستند برای صحبت به خانه‌شان برویم. وقتی وارد خانه آنها شدم، غیراز سارا، پدرش و پسرعمویش چند نفر دیگر هم حضور داشتند.

آنها دست و پایم را بستند و در اتاقی زندانی‌ام کردند. حدود 4ساعت گروگان آنها بودم و در این مدت مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. تهدید کردند که اگر به مزاحمت‌هایم ادامه بدهم جانم را می‌گیرند و جسدم را می‌سوزانند. آنها فیلم سیاهی از من تهیه کردند و سرانجام بعد از گذشت 4ساعت مرا سوار بر ماشین پژوی پدر سارا کرده و در خیابان رهایم کردند. آنها فیلم سیاه را برایم فرستادند و گفتند که اگر یک‌بار دیگر مزاحم سارا شوم و یا به پلیس مراجعه کنم، فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برند.

پسر جوان که در این گروگانگیری زخمی شده بود پس از ثبت شکایت، فیلم سیاه را ضمیمه پرونده کرد و مأموران اداره آگاهی با دستور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای دستگیری گروگانگیران را آغاز کردند.

اعتراف

پدر سارا نخستین کسی بود که بازداشت شد اما در بازجویی‌ها گروگانگیری و ضرب و شتم خواستگار دخترش را انکار کرد. وی گفت: شاکی از دخترم خواستگاری کرد و ما به او جواب منفی دادیم. دلیلش این بود که دخترم از او خوشش نمی‌آمد و حالا پسر جوان برای انتقام از ما شکایت دروغین مطرح کرده است.

در ادامه بازپرس جنایی فیلمی را که در آن شاکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، مورد بررسی قرار داد. اگرچه چهره گروگانگیران در فیلم به چشم نمی‌خورد و آنها دستکش به‌دست داشتند اما در یکی از فیلم‌ها ظرف چند ثانیه دست یکی از گروگانگیران مشخص بود که نشان می‌داد روی بازوی او خالکوبی اژدها وجود دارد.

همین موجب شد تا اسرار این گروگانگیری فاش شود و وقتی پدر سارا آستینش را مقابل بازپرس بالا زد، روی بازویش همان خالکوبی اژدها نمایان شد. متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت گفت: دخترم قرار بود با جوانی که به تازگی به خواستگاری‌اش آمده بود ازدواج کند. اما شاکی مدام برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد. تماس‌های بی‌وقفه شاکی ممکن بود برای دخترم دردسرساز شود. به همین دلیل از من و برادرزاده‌ام خواست برای گوشمالی او نقشه‌ای بکشیم و تهدیدش کنیم که دیگر مزاحم او نشود.

وی ادامه داد: در این ماجرا، خواستگار جدید دخترم و چند نفر دیگر نیز با ما همکاری کردند. نقشه‌مان این بود که با گروگان گرفتن خواستگار سمج او کاری کنیم که به مزاحمت‌هایش پایان بدهد اما با شکایت او گیر افتادیم.

با اعتراف این مرد، وی بازداشت شد و با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد.

منبع:همشهری

۱۴۰۰/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...