نسخه چاپی

بیش از یك چهارم صهیونیست‌ها زیر خط فقر هستند

عکس خبري -بيش از يک چهارم صهيونيست‌ها زير خط فقر هستند

برخلاف وعدهای داده شده به مهاجران صهیونیست برای زندگی در سرزمین شیر و عسل بیش از یك چهارم این مهاجران در بدترین شرایط بد معیشتی روزگار می‌گذرانند.

به گزارش نما، در گزارش سالانه فقر در اسرائیل مشخص شد دست کم ۲۷ درصد از صهیونیست‌ها که با وعدهای زندگی بهتر به فلسطین اشغالی منتقل شده‌اند، زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

براساس آماری که در گزارش سالانه سازمان اسرائیلی "لاتیت" منتشر شده، علاوه بر ۲۷ درصدی که زیر فقط زندگی می‌کنند ۲.۵ میلیون اسرائیلی هم بر روی خطر فقر قرار دارند که در میان آنها ۱.۱ میلیون نفر کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال هستند.

رسانه‌های عبری زبان با استناد به این گزارش خبردادند، از ۲۷.۶ درصد (۲ میلیون و ۵۴۰ هزار نفر) جامعه مهاجران صهیونیستی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند، یک میلیون ۱۱۸ هزار نفر از آنها کودک هستند.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است روز به روز تعداد بیشتری از دایره امنیت غذایی خارج شده و تعداد خانوارهای مهاجر صهیونیستی که در فلسطین اشغالی زیر خط فقر زندگی می‌کنند از ۵۱۳ هزار خانوار در سال ۲۰۲۰ به ۶۳۳ هزار خانوار در در سال ۲۰۲۱ رسیده است.

این شرایط در حالی رقم می‌خورند که ساختار رژیم صهیونیستی همچنان به روش‌های مختلفی به دنبال فریب و انتقال یهودیان جدیدی به فلسطین اشغالی است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...