نسخه چاپی

چگونه بدون آنلاین شدن پیام‌های واتساپ را بخوانیم؟

عکس خبري -چگونه بدون آنلاين شدن پيام‌هاي واتساپ را بخوانيم؟

گاهی برای شما هم پیش آمده كه نمی خواهید پیام های واتساپ را بخوانید اما دوست دارید از محتوای آن اطلاع داشته باشید، در این خبر ترفندهایی برای این موضوع پیشنهاد شده است.

به گزارش نما، واتساپ امروزه یکی از مهمترین برنامه‌های پیام رسانی مورد استفاده در سراسر جهان محسوب می‌شود و چیزی که اکثر کاربران در ماه‌های اخیر از آن شکایت داشته‌اند، عدم رعایت حریم خصوصی در هنگام استفاده از این برنامه است.

خواندن پیام در واتساپ بدون آنلاین شدن

راه اول: خواندن پیام به صورت مستقیم از صفحه اعلانات

این یک روش کاملا بدیهی برای خواندن پیام‌های کوتاه بدون مطلع شدن فرستنده است اما مراقب باشید تا هنگام خواندن پیام روی آن ضربه نزنید چرا که به صفحه چت منتقل شده و فرستنده از خواندن شما آگاه خواهد شد.

راه دوم: آفلاین باشید

این روش بسیار راحت بوده و عبارت است از خاموش کردن داده‌های تلفن همراه برای قطع ارتباط واتس آپ
۱- خاموش کردن wifi و داده‌های تلفن همراه با قرار دادن تلفن همراه در حالت پرواز
۲- باز کردن واتساپ و خواندن پیام
۳- خارج شدن از برنامه و بستن کامل آن
۴- پس از مطمئن شدن از بستن کامل برنامه حالت پرواز را غیر فعال کنید

در صورتی که مراحل را به درستی انجام دهید این دو تیک آبی را نخواهید دید. پیام همچنان به صورت خوانده نشده برای فرستنده خواهد ماند.

تنها زمانی که آمادگی ارسال شدن تیک آبی را دارید به صورت آنلاین به چت مربوطه بروید.

راه سوم: غیر فعال کردن تیک آبی

اگر واقعا حریم خصوصی برای شما مهم است و از مطلع شدن افراد درباره اینکه چه زمانی پیامشان را خوانده‌اید معذب می‌شوید واتساپ این امکان را قرار داده که قابلیت ارسال تیک آبی (رسید خواندن) را غیر فعال کنید. برای این کار:

در ios: اپ را باز کرده و با کلیک بر روی تنظیمات در گوشه پایین سمت راست وارد تنظیمات شوید.
در اندروید: روی گزینه منو در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و پس از آن گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. بعد از رفتن به تنظیمات گزینه حساب (Account ) و پس از آن حریم خصوصی (privacy ) را انتخاب کنید.
حال براحتی با انتخاب گزینه رسید خواندن (Read Receipts) در قسمت بالای صفحه حریم خصوصی آن را غیر فعال کنید. توجه داشته باشید که غیر فعال کردن این قابلیت مانع از این خواهد شد که بفهمید پیامتان خوانده شده است یا خیر.

منبع: میزان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...