نسخه چاپی

اعزام اكیپ های امدادی از شهرداری تهران به مناطق سیل زده

عکس خبري -اعزام اکيپ هاي امدادي از شهرداري تهران به مناطق سيل زده

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اعزام اكیپ های امدادی از شهرداری تهران شامل نیروهای آتش نشانی و پسماند به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش نما، جلال ملکی در خصوص اعزام آتش نشانان تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان کنارک گفت: در پی بارش های شدیدی که در برخی از شهرهای جنوبی در روزهای گذشته اتفاق افتاد و وقوع سیل در شهر کنارک در برخی محلات که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود؛ مسئولان محلی با موافقت شهردار تهران و دستور مستقیم وی نیروهای امدادی از دو سازمان امدادی و مدیریت پسماند در مدت کوتاهی تجهیز شدند و پایتخت را به مقصد شهرستان کنارک ترک کردند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی با شش دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی نورافشان، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه خودروی رولاف و دو دستگاه خودروی کاپرا و یک دستگاه سمند به همراهی ۱۷ نفر آتش نشان؛ همچنین یک دستگاه پمپ فوق سنگین و دو دستگاه پمپ نیمه سنگین و ده دستگاه پمپ سبک و تمامی لوازم و تجهیزات به منظور آب کشی و تجهیزاتی که به منظور حوادث آب گرفتگی های سنگین استفاده می شود به این شهرستان حرکت کردند.

ملکی اظهار کرد: سازمان پسماند نیز با چهار دستگاه شامل دو دستگاه خودروی کمرشکن و همچنین دو دستگاه خودروی حرفه ای به همراه ۸ نفر از همکاران مدیریت پسماند به سمت کنارک حرکت کردند و به محض رسیدن با هماهنگی مسئولان محلی اقدام به امدادرسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: گزارش های تکمیلی از نحوه عملکرد این نیروها در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...