نسخه چاپی

قاتل فراری بلافاصله به دام پلیس افتاد

عکس خبري -قاتل فراري بلافاصله به دام پليس افتاد

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی از دستگیری قاتل مرد ۳۲ ساله در خمین ساعاتی پس از وقوع قتل خبر داد

به گزارش نما، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل مرد ۳۲ ساله در خمین ساعاتی پس از وقوع قتل خبر داد.
محمود خلجی اظهار کرد: روز گذشته گزارشی از قتل فردی به علت شلیک گلوله در کنار یک دامداری در اطراف شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.
وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد مردی ۳۲ ساله با شلیک گلوله به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.
خلجی اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش‌های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس پس از چند ساعت از وقوع قتل به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از دامداران ساکن روستای محل قتل در وقوع این حادثه دست یافتند.
وی خاطر نشان کرد: در تکمیل بازجویی‌های کارآگاهان پلیس، سرانجام فرد مظنون که جوان ۲۰ ساله‌ای است دستگیر و در تحقیقات پلیس اعتراف کرد برای جلوگیری از سرقت احشام و با استفاده اسلحه شکاری به مقتول شلیک کرده که منجر به مرگ وی شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...