نسخه چاپی

پایان فرار عامل قتل مسلحانه جوان راسكی

عکس خبري -پايان فرار عامل قتل مسلحانه جوان راسکي

پایان فرار عامل قتل مسلحانه مرد ۵۵ ساله با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسك، عامل قتل مسلحانه مردی میانسال پس از ۴ ماه فرار به دام افتاد.

به گزارش نما، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تاریخ پنجم مهر ماه امسال در پی قتل مسلحانه مردی میانسال در یکی از محلات شهر راسک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سردار احمد طاهری گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان راسک با تحقیقات گسترده میدانی و انجام اقدامات تخصصی، عامل این جنایت را که جوانی ۳۶ ساله بود و به دلیل اختلافات مالی، با شلیک سلاح کمری این مرد را به قتل رسانده بود شناسایی و مشخص شد، متهم پس از ارتکاب به قتل از شهرستان گریخته است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، در صدد دستگیری قاتل بودند چند روز قبل از حضور مجدد او در سطح شهرستان مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و روز گذشته متهم، دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی گفت:عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع:برنا

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...