نسخه چاپی

هافبك میانی و جدید استقلال از برزیل می‌آید

عکس خبري -هافبک مياني و جديد استقلال از برزيل مي‌آيد

یكی از نقاط ضعف تیم استقلال در نیم فصل نخست كه بسیاری از كارشناسان هم به آن اشاره كردند، فقدان یك هافبك بازی ساز در میانه میدان بود.

به گزارش نما، در حالی به هفته پایانی نیم فصل نخست رسیده‌ایم که تیم استقلال با عملکردی بهتر از دیگر تیم‌ها در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و تنها تیم بدون شکست مسابقات است. آبی پوشان در حالی با نتایج خوب شان در صدر جدول قرار گرفته و در آستانه صدرنشینی در پایان نیم فصل هستند که در تمام طول فصل از فقدان یک هافبک بازی ساز و خلاق رنج بردند و در اولویت نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفتن یک بازیکن در این پست است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان خبر از خرید دو بازیکن خارجی (یک آسیایی و یک غیر آسیایی) داد که یکی از این دو در همین پست هافبک بازی ساز می‌باشد.

با اینکه گزینه‌های متعددی برای این پست به استقلال معرفی شده است، اما یکی از گزینه‌های مهمی که به این باشگاه معرفی شده بازیکنی از کشور برزیل است که در صورت نهایی شدن این انتقال، آبی‌ها می‌توانند در نیم فصل دوم از یک هافبک طراح و با تجربه استفاده کنند. این در حالی است که گفته می‌شود در لیست خروجی‌های استقلال، یک یا دو هافبک هم وجود دارند تا آنها بتوانند از خریدهای جدید خود استفاده نمایند.

منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...