نسخه چاپی

قول وزیر كشور برای صدور كارت ملی‌ هوشمند

عکس خبري -قول وزير کشور براي صدور کارت ملي‌ هوشمند

عضو كمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینكه موضوع صدور كارت ملی هوشمند باید در اولویت دولت قرار گیرد ،گفت:اگر دولت تا یك ماه دیگر تكلیف این مشكل را حل نكند مطمئنا مجلس به این موضوع ورود خواهد كرد.

به گزارش نما، محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چند میلیون نفر به دلیل نداشتن کارت ملی هوشمند گلایه‌مند هستند، اظهار کرد: چندین میلیون نفر در نوبت صدور کارت ملی هوشمند هستند که بسیاری از آنها در انجام کارهای اداری خود بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند که باید هر چه سریعتر کارتهای ملی صادر شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراهای مجلس اخیرا با وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در زمینه صدور کارت‌های ملی هوشمند جلسه‌ای داشتند که در آن درباره بودجه کافی برای انجام این کار و روند صدور کارت‌ها بحث و تبادل نظر شد.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه در این جلسه آقای وزیر قول داد که مشکلات در این زمینه حل شده و به زودی نسبت به صدور کارت ملی‌ها اقدام خواهد شد، ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که در این جلسه مطرح شد، زمان بر بودن صدور کارت ملی و مشکلات بودجه ای و عدم ظرفیت‌های موجود برای پاسخگویی به نیازها بود که در بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است و تقریبا مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آصفری با بیان اینکه موضوع صدور کارت ملی هوشمند باید در اولویت دولت قرار گیرد ، اظهار کرد:اگر دولت تا یک ماه دیگر تکلیف این مشکل را حل نکند مطمئنا مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ابراز کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها بالا در کارت هوشمند ملی برای حل مشکلات مردم کمیسیون شوراها این موضوع را تا حصول به نتیجه از دولت مطالبه می‌کند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...