نسخه چاپی

اوایل اسفند روند بررسی بودجه در مجلس به پایان می‌رسد

عکس خبري -اوايل اسفند روند بررسي بودجه در مجلس به پايان مي‌رسد

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از اتمام روند بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تا اوایل اسفند ماه در پارلمان خبر داد.

به گزارش نما، سید نظام موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در صحن علنی پارلمان، گفت: با توجه به اینکه نمایندگان پیشنهادات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌اند و این کمیسیون درحال بررسی جزئیات لایحه است احتمالا تا اوایل اسفند کار بررسی بودجه در مجلس به اتمام برسد.

وی با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه در مجلس، ادامه داد: پس از تصویب کلیات بودجه در کمیسیون برنامه، تلفیق و سپس در صحن علنی پارلمان بار دیگر این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است.
نماینده با بیان اینکه پیش از بررسی جزئیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی پیشنهادات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کردند، افزود: در فرصتی که نمایندگان برای ارائه پیشنهاد داشتند بیش از ۱۰ هزار پیشنهاد به کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق ارائه کرده بودند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۱ از روز شنبه ۲۵ دی آغاز شده است، اظهار کرد: طبق آیین نامه کمیسیون تلفیق به مدت ۱۵ روز فرصت بررسی جزئیات لایحه بودجه را دارد که می تواند این فرصت را ۱۵ روز دیگر هم تمدید کند؛ این فرصت در شرایطی تمدید می شود که به تصویب هیات رئیسه مجلس برسد.

موسوی عنوان کرد: بعد از اتمام این فرصت، کمیسیون تلفیق گزارش مصوبات خود درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ را به هیات رئیسه برای چاپ و توزیع بین نمایندگان می دهد و بعد از آن جلسات علنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه در دو شیفت کاری آغاز خواهد شد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...