نسخه چاپی

قابلیت Remix به اینستاگرام همه كاربران آمد

عکس خبري -قابليت Remix به اينستاگرام همه کاربران آمد

شبكه اجتماعی اینستاگرام قابلیتی را به كاربران ارائه كرده كه می توانند ویدئوهای خودشان را با دیگران ریمیكس كنند.

به گزارش نما، اینستاگرام اوایل سال جاری میلادی از ویژگی تازه‌ای به نام Remix رونمایی کرد تا کاربران بتوانند با استفاده از ویدئوی خودشان با Reel کاربر دیگری ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام امروز اعلام کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد از این ویژگی در همه محتواهای ویدئویی خودشان استفاده کنند.

به گزارش techcrunch؛ این شرکت رسماً قابلیت Remix که شبیه ویژگی Duets تیک تاک است را در ماه مارس سال گذشته راه اندازی کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای ارتباط با دیگر کاربران، ویدئوهای ریلز را کنار ویدئوی دیگری از کاربران ضبط کنند. این ویژگی اکنون می‌تواند در تمامی ویدئوها مورد استفاده قرار بگیرد و می‌توان آن‌ها را در کنار محتوای دیگر کاربران قرار داد. نکته مهم اینجاست که این ویژگی برای محتواهای قدیمی کار نمی‌کند.

جزئیاتی از قابلیت تازه اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی Remix توسط کاربران Reels پذیرفته شده است. این شبکه اجتماعی محبوب اکنون تصمیم گرفته تا قابلیت‌های بیشتری را برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا ارائه کند تا آن‌ها بتوانند علاوه بر تعامل با دیگران، محتوای خوبی تولید کنند. کاربران می‌توانند هنگام استفاده از این ویژگی، به ابزارهایی ماند تغییر صدا دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای هر ویدئوی منتشر شده در اینستاگرام ضربه بزنند و سپس گزینه «Remix this video» را انتخاب کنند. در ادامه کاربران می‌توانند ویدئوی جدیدی را ضبط کرده یا محتوای مورد نظر خودشان را از گالری انتخاب کنند. در نهایت کاربران می‌توانند ویدئوی ریمیکس شده را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

البته اگر کاربران تمایل نداشته باشند که ویدئوهایشان برای ریمیکس استفاده شود، می‌توانند این قابلیت را از بخش Reels and Remix Controls، منوی تنظیمات این قابلیت را غیرفعال کنند. البته باید گفت که این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است.

گفتنی است که ویژگی جدید در حال حاضر برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس است و کافی است کاربران اینستاگرام خود را به روز رسانی کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...