نسخه چاپی

صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم بهمن

عکس خبري -صف‌هاي خريد و فروش سهام در چهارم بهمن

شاخص كل بورس تهران، امروز دوشنبه (۴ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت یك هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یك میلیون و ۲۵۵ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش نما، شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۴ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت یک هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۴۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۹۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱ هزار و ۸۸۶ واحد در ارتفاع ۳۲۶ هزار و ۳۶۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. نوری نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴۵ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۶ هزار و ۱۸۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۳۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۲۹۹ واحد در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۹۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، فارس و تاپیکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. نوری نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۸۳ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۷۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۱ هزار و ۸۲۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۸۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۲۷۳ واحدی در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۹۷۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فارس و کچاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۱۲ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۴۲ واحد قرار گرفت. سه نماد شگویا، مارون و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. در این لحظات ۲۳ نماد در صف خرید و ۲۳۹ نماد در صف فروش هستند.

بیشترین حجم معاملات به ترتیب تجلی، شتران و خودرو متعلق است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۱/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...