نسخه چاپی

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت و گو با نما:

وضعیت فعلی بازار سرمایه نگران كننده است / بورس تقویت شود

عکس خبري -وضعيت فعلي بازار سرمايه نگران کننده است / بورس تقويت شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت فعلی بازار سرمایه برای ما هم نگران كننده است و به هیچ وجه ما هم راضی به این شرایط نیستیم.

علی یزدی‌خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به شرایط نامطلوب بازار سرمایه در کشور و ریزش سهام این بازار، بیان داشت: به هر جهت اگر ما توسعه و پیشرفت کشور را مدنظر داریم باید توجه جدی به بازار سرمایه داشته باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای اینکه ما سرمایه لازم جهت تامین طرح های عمرانی کشور را به دست بیاوریم باید در جهت تقویت و تشویق بازار سرمایه حرکت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت فعلی بازار سرمایه برای ما هم نگران کننده است و به هیچ وجه ما هم راضی به این شرایط نیستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مسئولین باید هر چه سریعتر به وضعیت نامناسب و نگران کننده بازار سرمایه بپردازند و انشالله به آن پایان دهند.

یزدی‌خواه بیان داشت: حتما در دراز مدت شرایط بازار سرمایه بهبود خواهد یافت ولی در کوتاه مدت این بازار نوساناتی را خواهد داشت.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته برخی از مشکلات در این بازار مربوط به بی تدبیری در اظهارنظرهای نادرست در این بخش است . البته برخی هم بدشان نمی آید که به مشکلات بازار سرمایه دامن بزنند و اعتماد عمومی نسبت به این بازار را خدشه دار کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته این افراد همان هایی هستند که نمی خواهند کشور در آرامش و در مسیر توسعه و پیشرفت باشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...