نسخه چاپی

دلار به كانال ۲۷هزار تومان بازگشت

دلار به کانال ??هزار تومان بازگشت

پس از روزهای پرنوسان بازار ارز، امروز دلار آزاد پس از چند هفته به كانال ۲۷هزارتومان بازگشت.

به گزارش نما ، در این ساعت از معاملات، دلار آزاد با حدود ۱۵۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۷هزا رو ۹۵۰تومان معامله می‌شود. روز گذشته دلار آزاد در آخرین ساعت از معاملات، ۲۸هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شد.


طبق اعلام کانون صرافان نیز، دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۹۳۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۲۹تومان برای فروش قیمت خورده که نسبت به دیروز اندکی افزایش داشته است. روز گذشته دلار در صرافی‌ها، در محدوده ۲۴هزار و ۹۰۶تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۸۹تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در این ساعت و در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۱۳۱تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۸۷تومان برای فروش قیمت خورده که نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰تومان کاهش یافته است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۳۶۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۱تومان برای فروش قیمت خورده بود.


در صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار کاهش بسیار اندکی را تجربه کرده است. به این ترتیب دلار در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۵هزار و ۱۱۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۶۹تومان برای خرید قیمت خورده است. این درحالیست که صرافی ملی دیروز قیمت دلار را ، ۲۵هزار و ۱۳۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۸۲تومان برای خرید اعلام کرده بود.



یورو نیز امروز ۲۸هزار و ۲۴۱تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۹۶۰تومان برای خرید در صرافی ملی اعلام شد. در حالی که دیروز ۲۸هزار و ۶۹۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده بود که کاهش ۴۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

اقتصادآنلاین 

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...