نسخه چاپی

انتقاد از بی‌توجهی اعضاء شورا به ارائه پیشنهادات خود در مورد لایحه بودجه شهرداری تهران

انتقاد از بي‌توجهي اعضاء شورا به ارائه پيشنهادات خود در مورد لايحه بودجه شهرداري تهران

رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از بی‌توجهی كمیسیون‌های شورای شهر تهران به ارائه نظرات خود در مورد بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران گلایه كرد.

به گزارش نما ،محمد آخوندی در جلسه  امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه فصل بودجه است و همکاران ما در شورا به درستی نسبت به این موضوع حساسیت دارند که می بایست وقت را برای بودجه لحاظ کنیم، ادامه داد:  مهندس چمران در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ نامه ای را خطاب به روسای کمیسیون ها داشتند که در آن برنامه ریزی زمان بودجه تا روز ۲۴ بهمن مشخص شد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: یکی از موارد مطروحه در این نامه این بود که روسای کمیسیون ها تا تاریخ ۲ بهمن نظرات خود را به صورت مکتوب در مورد بخش درآمدی ارائه کنند که متاسفانه جز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هیچ کدام از دوستان در این خصوص نظر مکتوبی را ارائه نکردند.

آخوندی ادامه داد: در بخش دیگری از این نامه مقرر شد تا در بخش هزینه ای بودجه تا تاریخ ۱۴ بهمن کمیسیون ها نظرات مکتوبشان را در حوزه تملک دارایی، سرمایه ای، مالی و تبصره ها به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کنند تا جمع بندی لازم برای ارائه در کمیسیون تلفیق صورت گیرد. لذا خواهشمندم بر اساس این زمان بندی دوستان نظراتشان را در این بخش ها ارائه کنند تا ما فرصت جمع بندی و ارائه در کمیسیون تلفیق را داشته باشیم.

ایسنا 

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...