نسخه چاپی

افزایش شمار كشته‌های شورش زندان حسكه به ۳۷۳ نفر

عکس خبري -افزايش شمار کشته‌هاي شورش زندان حسکه به ??? نفر

مركز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام كرد كه تعداد كشته شدگان شبه نظامیان كرد و تروریست های داعش در شورش زندان الصناعه در حسكه به ٣٧٣ نفر رسیده است.

به گزارش نمابه نقل از روسیا الیوم، مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تعداد کشته شدگان شبه نظامیان کرد و تروریست‌های داعش در شورش زندان الصناعه در حس که به ٣٧٣ نفر رسیده است.
این سازمان اعلام کرد که ٢٦٨ تروریست داعش و ٩٨ نفر از کردهای سوریه در عملیات زندان الصناعه کشته شدند.

شورش در زندان الصناعه که محل نگهداری هزاران داعشی است و تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکایی در شهر حس که قرار دارد، اخیراً شروع شد. تروریست‌ها داعش به دنبال آزاد کردن عناصر خود بودند.

مصعب الحلبی نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد که اطلاعات آمریکا در حمله تروریست‌های داعش به زندان الصناعه در شهر حس که در شمال شرقی سوریه دست داشت. این نماینده پارلمان سوریه در اظهاراتی اعلام کرد: حمله به این زندان که اعضای گروه تروریستی داعش در آن مستقر هستند با برنامه ریزی و سازماندهی سازمان اطلاعات آمریکا صورت گرفت.

وی تاکید کرد که آمریکا سعی دارد با فعال نشان دادن تروریست‌های داعش و ملتهب نشان دادن اوضاع، حضور نظامیان خود در منطقه را توجیه کند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...