نسخه چاپی

نماینده مجلس: امیدوار به برخورد فیفا با عدم شفافیت فدراسیون هستیم/ عزیزی خادم باید پاسخگو باشد

عکس خبري -نماينده مجلس: اميدوار به برخورد فيفا با عدم شفافيت فدراسيون هستيم/ عزيزي خادم بايد پاسخگو باشد

رئیس فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبین هستیم فیفا با عزیزی‌خادم كه سعی دارد در فدراسیون شفافیت نباشد، برخورد كند.

به گزارش نما، محمد مهدی فروردین درباره اقدام اخیر فدراسیون فوتبال و ارسال نامه به فیفا برای معرفی فدراسیون به عنوان نهاد غیردولتی غیر انتفاعی، اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون باید مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد اما چنین مصوبه‌ای وجود ندارد که مسئولان فدراسیون بخواهند به فیفا بگویند فدراسیون نهاد غیردولتی غیرانتفاعی است. ماموریت فیفا هم مبارزه با فساد، به ویژه در حوزه‌های مالی و برخورد با مجموعه‌هایی است که حاضر نیستند با شفافیت کنار بیایند.

وی افزود: تنها چیزی که اکنون به فوتبال ما آسیب می‌زند، عدم شفافیت است. خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رئیس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره تبعات اقدام خودسرانه فدراسیون بدون اینکه اساسنامه در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، توضیح داد: ما چنین مصوبه‌ای نداشتیم و اطلاعی هم از این اقدام نداریم اما از وزیر ورزش می‌خواهیم توضیح بدهد که جریان چیست؟ درمورد تبعات احتمالی چنین کاری، عزیزی‌خادم هم باید پاسخگو باشد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...