نسخه چاپی

اعلام تعداد پروازهای نهاجا در حمایت از سیل زدگان

عکس خبري -اعلام تعداد پروازهاي نهاجا در حمايت از سيل زدگان

امیر «بهمرد» از انجام ۲۰ سورتی پرواز به‌منظور ارسال ۲۸۰ تن بار و اقلام مصرفی به مناطق سیل‌زده كشور طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش نما، امیر «بهمن بهمرد» فرمانده پایگاه شکاری شهید لشگری با اشاره به امدادرسانی این پایگاه به مردم سراسر کشور در مواقع بحرانی، اظهار داشت: طبق قوانین و مقررات از پیش لحاظ شده از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی، پایگاه هوایی شهید لشگری در زمان بحران و حوادث غیرمترقبه سریعاً به‌طور خودجوش جهت ارائه کمک و امدادرسانی آرایش عملیاتی گرفته و وارد عرصه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه مهرآباد در نوک پیکان نیروی هوایی قرار دارد، گفت: پایگاه هوایی شهید لشگری عملیات ترابری و پشتیبانی از تمامی پایگاه‌های عملیاتی و ستاد بحران را در ماه‌های اخیر انجام داده است و در سیل استان‌های خوزستان و سیستان بلوچستان عمده امدادرسانی به مردم، از این پایگاه صورت گرفت.

فرمانده پایگاه شهید لشگری افزود: چندین هواپیمای «سی ۱۳۰» و «بوئینگ ۷۴۷» پس از بارگیری طی هفته‌ها و روزهای اخیر به مناطق سیل‌زده کشور روانه شده و تمامی کمک‌های هلال احمر نیز از طریق این پایگاه به دست مردم آسیب‌دیده کشور رسیده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تعداد ۲۰ سورتی پرواز را در راستای کمک‌رسانی به مردم عزیز کشورمان در جنوب کرمان و سیستان بلوچستان انجام داده‌ایم و طی آن ۲۰۰ تن بار و اقلام مصرفی به جنوب کرمان و ۸۰ تن نیز به چابهار ارسال شده است.

امیر بهمرد در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی هوایی متعلق به ملت و همواره در کنار مردم بوده است و در مواقع بحرانی نیز تمام تلاش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات مردم انجام می‌دهد.
منبع: دفاع پرس

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...