نسخه چاپی

محمد علی الحوثی در واكنش به ادعای امارات؛

ابوظبی چرا به دنبال خرید سامانه های دفاعی پیشرفته است؟

عکس خبري -ابوظبي چرا به دنبال خريد سامانه هاي دفاعي پيشرفته است؟

محمد علی الحوثی در توییتی اعلام كرد: در حالی كه متجاوزان اعلام می‌كنند موشك‌ها و پهپادهای یمن را ساقط كرده‌اند همزمان به دنبال خرید سامانه‌های دفاعی پیشرفته هستند.

به گزارش نمابه نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن روز سه شنبه اعلام کرد که پدافند هوایی امارات و عربستان در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای نیروهای صنعا ناکام مانده است.

الحوثی در توییتی گفت: تداوم حملات موشکی و پهپادی علیه آل سعود در سال‌های گذشته دروغ اماراتی‌ها در رهگیری موشک‌های یمنی را نشان می‌دهد.

الحوثی تاکید کرد: اگر متحدان امارات توانایی حفاظت از این کشور را دارند از عربستان طی این سال‌ها دفاع می کردند… آیا پول ابوظبی با پول ریاض فرق دارد؟

وی به کنایه در پایان نوشت: در حالی که اعلام می‌کنند موشک‌ها و پهپادهای یمن را ساقط کرده‌اند همزمان به دنبال خرید سامانه‌های دفاعی پیشرفته هستند…پس چرا دنبال خرید این سامانه‌ها هستند؟

ابوظبی بامداد دوشنبه هدف حملات مقاومت یمن قرار گرفت. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد «صماد ۳» به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد.

امارات مدعی شده که موشک‌های یمنی را رهگیری و ساقط کرده است. این در حالی است که نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که عملیات با موفقیت انجام شده است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...