نسخه چاپی

یكی از عجایب فوتبال ایران در پرسپولیس/ این ماجرا پشت پرده دارد

عکس خبري -يکي از عجايب فوتبال ايران در پرسپوليس/ اين ماجرا پشت پرده دارد

یكی از عجایب فوتبال ایران و این روزهای پرسپولیس، زیر بار عمل جراحی نرفتن عیسی آل كثیر و اصرار به حضورش در تمرینات این تیم بوده است!

به گزارش نما، مهاجم پرسپولیس در جریان دیدار تیمش مقابل پدیده دچار مصدومیت شدید شد و از زمین بازی بیرون رفت. بلافاصله پس از این دیدار گفته شد رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس پاره نشده و مصدومیت او مربوط به کشیدگی است و احتمالا طی سه هفته آینده شرایط بازگشت برای این بازیکن فراهم خواهد شد!

اما پس از انجام آزمایش ام آری آی دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس نظر نهایی را داد و گفت: با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پارگی رباط صلیبی می‌شود. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و تلاش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم. با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می‌شود این بازیکن دوری شش‌ ماهه از میادین را تجربه خواهد کرد.

چندی بعد تصاویری از عیسی آل کثیر در دزفول منتشر شد که او را در حال تمرین با بدنساز اختصاصی اش نشان می داد! او به تهران بازگشت و در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده و اختصاصی تمرین کرد.
با این وجود گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت به تمرینات تیم که به دلیل استعفا چند روزی حضور نداشت اجازه حضور آل‌کثیر در تمرینات را داده است اما مجوز حضور او در جمع سایر بازیکنان برای تمرینات تاکتیکی را نداد!

عیسی آل کثیر به همبازیان، مربیان و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس گفته است: رباط صلیبی من پاره نشده و استخوان پایم درد می کند که آن هم به زودی خوب خواهد شد!

این ادعا درحالی مطرح می شود که پس از چند نوبت آزمایش ام آرآی مشخص شده که رباط صلیبی زانوی مهاجم پرسپولیس پاره شده و او باید حتما جراحی کند.

شاید پرسش این باشد که چرا آل کثیر از جراحی طفره رفته و اصرار به سالم بودن دارد؟

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس و عیسی آل کثیر درهمین ارتباط گفت: عیسی آل کثیر خودش هم می داند رباط صلیبی پاره کرده و باید جراحی کند اما نگران آینده خودش در این تیم است و به همین خاطر زیر بار نمی رود! او تصور می کند با خروج از لیست تیم در نیم فصل دوم دستمزدش را ممکن است از دست بدهد و از آن گذشته دیگر نتواند به پرسپولیس باز گردد. از طرفی دیگر سن و سال او هم به گونه ای است که واهمه دارد با عمل جراحی رباط صلیبی واهمه دارد فوتبالش تمام شود و ...

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس می تواند با فراخواندن عیسی آل کثیر و تمدید قراردادش (با نظر و صلاحدید یحیی گل محمدی) این اطمینان را به مهاجم مصدوم خوزستانی بدهد که همچنان مورد نظر این باشگاه است تا هر چه زودتر زانوی خودش را به تیغ جراحان بسپارد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...