نسخه چاپی

امضاء تفاهم بین صنایع هوایی و دانشگاه شریف

عکس خبري -امضاء تفاهم بين صنايع هوايي و دانشگاه شريف

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: در حوزه‌های نوظهور و آتیه دار نقشه راه صنعت هوایی را با كمك دانشگاه‌ها ترسیم و راهبری خواهیم كرد.

به گزارش نما، تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان صنایع هوایی با دانشگاه صنعتی شریف با حضور امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف امضاء شد.

امیر خواجه فرد هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش همکاری‌ها با هدف همکاری‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانست.

وی با اشاره به اینکه ورود و گره خوردگی دانشگاه و صنعت یکی از مولفه‌های اصلی تصمیم گیری های صحیح در حال و آینده است، گفت: باید علاوه بر حفظ ناوگان موجود به فکر توسعه فناوری‌های آینده نیز باشیم و این مهم با همکاری دانشگاه محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه همواره سعی کردیم تفاهم نامه‌ها فقط روی کاغذ نباشند و آنها را اجرائی کنیم گفت: تلاش کردیم در حوزه‌های نوظهور یک قسمتی از کار را به صورت مشارکتی با دانشگاه‌ها جلو ببریم.

وی تأکید کرد: در حوزه‌های نوظهور و آتیه دار نقشه راه صنعت هوایی را با کمک دانشگاه‌ها ترسیم و راهبری خواهیم کرد.

جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم اظهار داشت: در اداره دانشگاه و برای نگه داشتن اعضای هیأت علمی خوب و مغزهای متفکر خود و دانشجویان فرهیخته نیاز به انجام کارهای با اصالت داریم که بدون راهبری خوب در حوزه‌های صنعتی کشور نمی‌توان این کارها را انجام داد.

وی افزود: دانشگاه را باید ظرف ده سال با همکاری صنعت به سمتی ببریم که مستقل از بودجه ملی باشد و باید از عایدات فناوری این کارها را انجام دهیم و سراغ پروژه‌هایی برویم که چگالی ارزش افزوده خیلی بالایی داشته باشد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...