نسخه چاپی

بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای امنیت

عکس خبري -بازديد سرزده دادستان تهران از دادسراي امنيت

دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای امنیت، ضمن بررسی وضعیت شعب این دادسرا با تعدادی از مراجعین به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش نما، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده از دادسرای امنیت «شهید مقدس» بازدید کرد و ضمن حضور در شعب مختلف بازپرسی، دادیاری و اجرای احکام، در جریان رسیدگی‌های قضایی قرار گرفت.
وی همچنین پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای امنیت تهران، بر لزوم تسریع در روند رسیدگی ها، پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در بازرسی از واحدهای مختلف دادسرای امنیت، پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و اطلاع از آمار عملکرد و اقدامات انجام شده بر مدیریت در ارجاع پرونده ها، تسریع در رسیدگی‌های قضایی و رعایت موازین قانونی در روند تحقیقات تأکید کرد.

صالحی در ادامه، با بررسی وضعیت پرونده‌های مسن و معوق دادسرای امنیت، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد، رسیدگی فوری جهت تعین تکلیف این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ دادستان تهران در جریان این بازدید که ساعاتی به طول انجامید، با تعدادی از مراجعه کنندگان این دادسرا نیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و پس از استماع مطالبات آن‌ها، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، پیگیری این موارد تا حصول نتیجه نهایی را مورد تأکید قرار داد.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...