نسخه چاپی

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح كرد:

رهاورد اقدامات بودجه‌ای دولت در حمایت از تولید

عکس خبري -رهاورد اقدامات بودجه‌اي دولت در حمايت از توليد

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق پیش بینی دولت در بودجه قرار است در همه استان‌ها صندوق عدالت و پیشرفت استانی تشكیل شود و مقرر خواهد شد كه بخشی از منابع مازاد بر درآمد دولت و همچنین منابعی كه از فروش بخشی از اموال دولت به دست می‌آید، در این صندوق برای حمایت از تولید سپرده گذاری شود.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به حمایت بودجه ۱۴۰۱ از بخش تولید در کشور گفت: در تبصره ۱۸ بودجه، حمایت از افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پیش بینی شده است و دولت در این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دولت اعتبارات خوبی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در بودجه دیده است.عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: همچنین قرار بر این شده است که از محل اعتبارات تبصره ۱۴ بودجه هم برای رونق تولید استفاده شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین بانک‌ها هم قرار است منابع و تسهیلاتی را جهت رونق تولید در نظر بگیرند که این مسئله هم در بودجه پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین قرار است در همه استان‌ها صندوق عدالت و پیشرفت استانی تشکیل شود و مقرر خواهد شد که بخشی از منابع مازاد بر درآمد دولت و همچنین منابعی که از فروش بخشی از اموال دولت به دست می‌آید، در این صندوق برای حمایت از تولید سپرده گذاری شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت‌های مالیاتی از بخش تولید کشور در لایحه بودجه سال آینده، گفت: برای حمایت از تولید قرار است پنج واحد درصد مالیات تولید کاهش پیدا کند که این مسئله امری بسیار مهم است و می‌تواند راهگشا باشد.

کوچکی نژاد اظهار داشت: بنابراین در لایحه بودجه ۱۴۰۱ رویکرد حمایتی از بخش تولید مورد توجه قرار گرفته است، البته نمایندگان هم در صحن مجلس شورای اسلامی، بودجه حمایت از تولید را تقویت خواهند کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...