نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی هیئتی را به مذاكرات وین فرستاد

عکس خبري -رژيم صهيونيستي هيئتي را به مذاکرات وين فرستاد

رژیم صهیونیستی دیپلمات‌هایی را به مذاكرات هسته‌ای با ایران در وین فرستاده تا با مذاكره كنندگان گروه ۱+۴ به همراه آمریكا گفتگو كنند.

به گزارش نما، برخی منابع از جمله جرزالیم پست خبر داده‌اند که رژیم اسرائیل برای اولین بار، روز سه‌شنبه تیمی را به گفت‌وگوهای هسته‌ای وین فرستاده تا بتوانند نگرانی‌های خود را به گوش مذاکره کنندگان با ایران برساند.

«جاشوا زارکا»، معاون مدیر کل در امور استراتژیک وزارت امور خارجه و «گیل رایش»، معاون مدیر کل سیاست گذاری کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی به «دیوید نوسبام»، سفیر این رژیم در آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون وی در وین پیوستند و با «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای ایران، دیدار کردند.
گفته شده آنها قصد دارند با همه هیأت‌های حاضر در مذاکرات شامل چین، اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان، انگلیس و ایالات متحده به جز ایران دیدار کنند.

سفر این هیئت صهیونیستی به وین در حالی است که «حسین امیر عبداللهیان»، وزیرخارجه ایران با اشاره به نزدیک شدن به مرحله حساس و مهم مذاکرات وین، لزوم جدیت و مسئولیت پذیری طرف‌های مذاکره کننده با ایران را مورد تاکید قرار داد و رسیدن به این مرحله از گفت‌وگوها را بیش از هر چیز، ناشی از رویکرد منطقی و نیز ابتکار عمل طرف ایرانی دانست.

وی بر لزوم توافق جمعی میان همه طرف‌های مذاکره کننده بر سر متن واحد و ضرورت لحاظ شدن مطالبات مشروع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...