نسخه چاپی

قاتل مرد ۵۰ ساله چغادكی به دام افتاد

قاتل مرد ?? ساله چغادکي به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس فردی را كه در یك نزاع دسته جمعی اقدام به قتل یك مرد ۵۰ ساله كرده بود ۲۴ساعت بعد از وقوع حادثه دستگیر كرد.

به گزارش نما ، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: چهارشنبه گذشته ۲۷ بهمن، در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر چغادک، یک جوان شرور با ضربات چاقو یک مرد ۵۰ساله را به شدت مجروح و اقدام به فرار می‌کند که متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به مرکز درمانی فوت می‌کند.

او عنوان کرد: به‌سرعت عوامل پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان بوشهر پس از بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل را به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود، طی یک اقدام علمی و تخصصی مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه امروز صبح دستگیر شد.

سوسنی ادامه داد: این فرد شرور حین عملیات دستگیری به قصد فرار با تبر به سمت ماموران حمله ور شده که با اقدام به موقع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای ایشان مورد هدف قرار گرفته و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...