نسخه چاپی

۷ مدال كشتی آزاد و فرنگی در جام دانكلوف

عکس خبري -? مدال کشتي آزاد و فرنگي در جام دانکلوف

ملی‌پوشان كشتی آزاد و فرنگی كشورمان امروز در بلغارستان ۳ مدال دیگر كسب كردند تا تعداد مدال‌های ایران به ۷ عدد برسد.

به گزارش نما، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف در بلغارستان اسماعیلی طلایی شد، میثم عبدی نقره گرفت و یدالله محبی هم به مدال برنز دست پیدا کرد.

نتایج امروز به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر عبدالجابر جباری از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر یک از سد ژولامان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان گذشت. اسماعیلی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۲ ادموند نازاریان از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار ایراکلی دیزیمستاراشویلی از گرجستان را پیش رو داشت که حریفش روی تشک حاضر نشد تا نماینده کشورمان به طلا برسد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد میثم عبدی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زوتان اوتیموف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.عبدی در این مرحله نیز با نتیجه ۶ بر صفر و ضربه فنی ساحیل از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی ماگومدخان ماگومدوف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان جوانان جهان از آذربایجان بود که آزادکار کشورمان در حالی که ۶ بر صفر عقب بود، ضربه فنی شد و نقره گرفت.

در وزن ۱۲۵ کشتی آزاد یدالله محبی در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده‌ها رفت. نماینده کشورمان در این گروه به مصاف آرتم حاشنکو از اوکراین دفت و با برتری حریف گرون فرانسیسکو از آمریکا شد که با برتری ۶ بر صفر برنز گرفت.

پیش از این میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن ۷۲ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتند.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...