نسخه چاپی

روایت آزادكار ایرانی از بیهوش شدنش روی تشك

عکس خبري -روايت آزادکار ايراني از بيهوش شدنش روي تشک

ملی‌پوش كشتی آزاد در جهانی ۲۰۱۹ درخصوص بیهوش شدنش روی تشك مسابقه در جام تختی گفت: زانوی حریف با گردنم برخورد كرد و بعد از آن بیهوش شدم.

به گزارش نما، بهمن تیموری در گفت‌وگویی در خصوص اتفاقی که در مسابقات جام تختی رخ داد و منجر به بیهوش شدنش روی تشک شد، اظهار داشت: در همان کشتی اولم، درحالیکه از حریف پیش بودم و ثانیه‌های زیادی از مبارزه باقی نمانده بود، زانوی حریف به گردنم برخورد کرد و بیهوش شدم. بعد از ضربه دیگر هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورم و برای چند ساعتی حافظه کوتاه مدتم را از دست داده بودم.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق با آمبولانس به بیمارستان انتقالم دادند، یدالله محبی و چند تا از بچه‌ها کنارم بودند من که اصلا نفهمیدم چه شد. زمانی به خودم آمدم که در دستگاه سی‌تی‌اسکن بودم. هنوز کمی فکم درد می‌کند.

تیموری که سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نورسلطان بود، با اشاره به اینکه سال گذشته نیز مادرش را از دست داد، به بدبیاری‌هایش در کشتی اشاره کرد و گفت: ۱۰ روز پیش از آنکه در مسابقات قهرمان کشوری هم شرکت کنم هم آسیب دیده بودم و می‌خواستم کشتی نگیرم اما برای اینکه از چرخه انتخابی تیم ملی خارج نشوم، کشتی گرفتم. من شاید از ۲۲-۲۳ سالگی باید ملی‌پوش شده و مدال می‌گرفتم ولی ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا این اتفاق رخ ندهند. زمانی که کمرم آسیب دیده بود، هر دکتری می‌رفتم می‌گفت کمرت را عمل کنی حتی زندگی عادی هم نمی‌توانی داشته باشی اما با این حال دوباره برگشتم و سال گذشته هم در جام تختی اول شدم. مدعی‌ نبود که شکستش نداده باشم، همه را بردم، قرار بود من را هم به تورنمنت بین‌المللی بفرستند و کارم لحظه آخری درست شد و به همین دلیل آمادگی خوبی نداشتم. هرچند باز هم به حریف داخلی نباختم.

این کشتی‌گیر ۲۸ ساله در مورد اینکه آیا با توجه به مصدومیتش در جام تختی از کادرفنی تیم ملی درخواست خواهد کرد که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به او نیز فرصت مجددی داده شود؟ تاکید کرد: نه، فکر نمی‌کنم دیگر چنین فرصتی برای‌شان باشد که برای من هم انتخابی مجدد بگذارند.

تیموری در مورد مبارزه‌اش در جام تختی که منجر به بیهوشی وی روی تشک شد، عنوان کرد: فقط از این ناراحتم که چرا داور سوت نمی‌زد که کشتی قطع شود. شاید چشمانم باز بود ولی بعد از برخورد زانوی حریف با گردنم، من دیگر بیهوش شده بودم، اما او داشت همینطور بارانداز می‌زد. نمی‌گویم حریف خطایی کرد، اما باید کشتی قطع می‌شد. من که دیگر چیزی نفهمیدم اما فیلم مبارزه را که دیدم، متوجه شدم بعد از بیهوش شدنم چه اتفاقی افتاده است.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...