نسخه چاپی

جبار كوچكی‌نژاد در گفتگو با نما:

ورود مجلس برای تقویت ارزش پول ملی/ منابع رونق تولید صرف واسطه گری نشود

عکس خبري -ورود مجلس براي تقويت ارزش پول ملي/ منابع رونق توليد صرف واسطه گري نشود

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس تا حدودی ریل لازم را جهت افزایش ارزش پول ملی در بودجه مدنظر قرار داده و دولت باید در این بخش درست عمل كند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به اقدامات بودجه ای مجلس در راستای تقویت پول ملی اظهار داشت: تقویت پول ملی تحت تاثیر ثبات اقتصادی رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: از این رو باید جهت‌گیری بودجه سالیانه به سمت ثبات اقتصادی، اعم از رونق تولید، صادرات و عدم کسری بودجه پیش رود لذا این عوامل از جمله عواملی هستند که می‌تواند ارزش پول ملی را حفظ و آن را ارتقا دهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه موارد مناسبی درباره رونق تولید ، درجریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید، گفت: به واقع تبصره های خوبی در زمینه رونق تولید در جریان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد، به عنوان مثال در تبصره ۱۶ و ۱۸ لایحه بودجه منابع خوبی در زمینه رونق تولید پیش‌بینی شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۱ چند برابر سالهای قبل منابع جهت حمایت از تولید پیش‌بینی شده است.

کوچکی‌نژاد ادامه داد : با این حال ما نیازمند این هستیم که دولت منابع این تبصره ها را به خوبی ساماندهی کرده تا این منابع به سمت تولید هدایت شود و نه واسطه‌گری و دلالی بازی.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه این منابع باید در کنار رونق تولید اشتغال را توسعه دهد ادامه داد: حتماً ماحصل این سیاست‌ها و حفظ و ارتقاء آنها به ارزش پول ملی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: رونق تولید و عدم کسری بودجه حتماً ثبات اقتصادی را به دنبال داشته و ارزش پول ملی را ارتقا خواهد داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این موضوعات نیاز است سران قوا و بانک مرکزی هم تصمیمات جامعی را برای افزایش ارزش پول ملی مد نظر قرار دهند و به جهت گیری مجلس دقت داشته و هماهنگ عمل کنند.

وی تاکید کرد: مجلس تا حدودی ریل لازم را جهت افزایش ارزش پول ملی در بودجه مدنظر قرار داده و دولت باید در این بخش درست عمل کند.

۱۴۰۰/۱۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...