نسخه چاپی

پلن B فرهاد مجیدی برای خط دفاعی استقلال/ چه كسی جایگزین یزدانی و مرادمند می‌شود؟

عکس خبري -پلن B فرهاد مجيدي براي خط دفاعي استقلال/ چه کسي جايگزين يزداني و مرادمند مي‌شود؟

با اینكه گفته می‌شود استقلالی‌ها مشكل اعزام به خدمت سربازی دو مدافع میانی شان را حل می‌كنند، اما به هرحال فرض اینكه این مشكل حل نشود همچنان باقی است.

به گزارش نما، با اینکه استقلالی‌ها امیدوارند امروز بتوانند مشکل اعزام به خدمت سربازی دو مدافع میانی شان را حل کنند، اما همچنان این احتمال وجود دارد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که از مهره‌های اصلی این تیم در خط دفاعی هستند به دلیل اعزام به خدمت مقدس سربازی امکان ادامه همراهی این تیم را از دست بدهند که در این صورت حتماً آبی‌ها با کمبود مدافع میانی در ادامه فصل مواجه خواهند شد.

باشگاه استقلال که در پنجره زمستانی نقل و انتقالات عارف آقاسی را هم به فولاد بازگرداند، حالا و در صورت رویداد اتفاق بدتر برای این تیم، ممکن است در ادامه فصل مشکلاتی در این منطقه داشته باشند.

یکی از راهکارهایی پیش روی کادر فنی آبی پوشان قرار دارد، جذب یک بازیکن آزاد و خارجی در پست مدافع میانی است که البته این موضوع ممکن است شامل زمان شود و آبی‌ها چند بازی را از دست بدهند. لذا آنها باید راهکارهای فوری‌تر را هم در نظر داشته باشند. راه‌هایی مثل بازگشت روزبه چشمی به قلب دفاع و البته حساب کردن روی عارف غلامی که گفته می‌شود دوران مصدومیت و نقاهت را کاملاً پشت سر گذاشته و آمادگی بازگشت به میدان را دارد.
در صورتی که مجیدی و تیمش به هر دلیلی امکان استفاده از یزدانی و مرادمند را در ادامه فصل از دست بدهند، شکل‌گیری ترکیب چشمی، غلامی و دانشگر در قلب دفاعی این تیم ممکن می‌شود و همچنین این امکان هم به وجود می‌آید که آنها دست به یک خرید جدید خارجی در پست مدافع میانی بزنند.

مجیدی بسیار امیدوار است مشکل مدافع میانی تیمش به زودی حل شده تا هارمونی این تیم در ساختار دفاعی بر هم نخورد. آبی‌ها با این ساختار دفاعی توانسته‌اند آمار شگفت‌انگیز ۶ گل خورده در ۱۸ بازی را برای خود ثبت کنند و لذا حفظ دو تن از اصلی ترین ارکان دفاعی برای آنها ضروری به نظر می‌رسد.

استقلال در نزدیک ترین دیداری که پیش رو دارد روز چهارشنبه ۴ اسفند و از ساعت ۱۹ به مصاف فجر سپاسی می‌رود که این دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر می‌باشد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...