نسخه چاپی

محرمی: هم سربازی و هم خط مقدم رفتم؛ یزدانی و مردامند جزو چند فوتبالیست اول ایران هستند؟

عکس خبري -محرمي: هم سربازي و هم خط مقدم رفتم؛ يزداني و مردامند جزو چند فوتباليست اول ايران هستند؟

بازیكن پیشین تیم ملی با اشاره به حاشیه‌های رخ داده در ماجرای خدمت سربازی دو بازیكن استقلال گفت: مگر مرادمند و یزدانی جزو چند فوتبالیست اول ایران هستند؟

به گزارش نما، مجتبی محرمی با اشاره به برد ۳ بر یک سرخپوشان مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌مان تازه به آرامش رسیده است. مس تیم خوبی است اما پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و سه امتیاز را گرفت.

وی با اشاره به موضوع خدمت سربازی مرادمند و یزدانی گفت: ما هم سرباز بودیم و خود من را از تیم ملی خط‌ زدند. خدا شاهد است که به پادگان رفتم و به خاطر سرپیچی از دستور تیمسار افشارزاده، ۸ روز هم زندان رفتم. مجتبی محرمی هم سرباز بوده، پادگان رفته، خط مقدم هم بوده، برادرش هم شهید شده؛ خیلی‌ها این را باور نمی‌کنند. من سرباز بودم، باید پادگان می‌رفتم، تمرین هم بود. بازیکنی که ۵ دقیقه تیم ملی بازی کرده، چطور حرف از سرباز قهرمان می‌زند؟
محرمی تأکید کرد: سرباز قهرمان بازیکن یا ورزشکاری است که مدال آورده یا تیمش قهرمان شده، اینها مگر مدال گرفته‌اند؟ جایی قهرمان شده‌اند؟ اینکه جزو ۵۰ یا ۱۰۰ بازیکن اول فوتبال ایران باشی که سرباز قهرمان نمی‌شوی. من آن موقع که سرباز شدم در نیروی زمینی خدمت کردم. مرا منطقه هم فرستادند و بعد برای مسابقه برگشتم. سال ۶۴ خدمتم شروع شد و سال ۶۵ به جبهه رفتم و جنگیدم، نزدیک به دو ماه در کرخه بودم، بعد امریه خورد که برای بازی‌های ملی برگردم. مسابقه که تمام شد خودم را به پادگان معرفی کردم. حالا اینها می‌گویند بازیکن ملی هستند؛ شما جزو چند فوتبالیست اول ایران هستید؟

بازیکن سابق تیم ملی افزود: اگر شما سرباز قهرمان هستید، پس کشتی‌گیر و وزنه‌بردار و کاراته‌کایی که قهرمان جهان شدند چه هستند؟ من قبل از سربازی به تیم ملی دعوت شده بودم. بعد هم خدمت رفتم. نه من، برای همه همین بود. آن وقت‌ها تراکتورسازی و فجر سپاسی نبودند و ژاندارمری و نیروی زمینی بودند. شاهرخ بیانی و احمدرضا عابدزاده به ژاندارمری رفتند و یک عده هم نیروی زمینی. سرباز، سرباز است؛ حالا می‌خواهد دکتر باشد یا مهندس یا فوتبالیست. مگر علی دایی مهندس نبود؟ سربازی نرفت؟ علی دایی سربازی رفته، آن وقت اینها نروند؟ مگر زمانی که آجورلو مدیرعامل تراکتور بود، عالیشاه و نوراللهی سرباز نشدند؟

محرمی در پایان همچنان پرسپولیس را شانس اول قهرمانی لیگ این فصل دانست و گفت: گفته بودم که سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است اما ثبات ندارد. تیم‌ها با هم رودررو می‌شوند و نمی‌شود روی وضعیت امروز جدول حساب کرد. پرسپولیس یک بازی رودررو با استقلال دارد که باید آن را ببرد. بعد هم کاری به کار دیگر تیم‌های دیگر و نتایج‌شان نداشته باشیم. خودمان باید همه بازی‌ها را ببریم، چرا که استقلال امتیاز از دست می‌دهد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...