نسخه چاپی

شیخ الخالصی: موساد به عراق و همسایگان آن تروریسم صادر می‌كند

عکس خبري -شيخ الخالصي: موساد به عراق و همسايگان آن تروريسم صادر مي‌کند

حجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد الخالصی از علمای عراق با تاكید بر حضور دائمی موساد در شمال عراق گفت كه رژیم صهیونیستی منطقه كردستان عراق را خاستگاه خصومت علیه تهران، بغداد و آنكارا كرده است.

به گزارش نما، شیخ «جواد الخالصی» از علما و مراجع دینی در عراق در واکنش به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها در اربیل عراق و اعدام‌های جمعی در عربستان سعودی پیامی صادر کرد.

به گزارش کانال تلگرامی صابرین نیوز، در این پیام آمده است: حضور دائمی و آشکار موساد در شمال عراق دیگر بر کسی پوشیده نیست. رژیمی که تروریسم خود و خودروهای بمب‌گذاری کشتار خود را به داخل عراق صادر می‌کند؛ کما اینکه تروریسم خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند.

شیخ الخالصی تاکید کرد: موساد با جاسوسی دائمی از وطن ما و همسایگانش، شمال عزیز عراق را خاستگاه خصومت و توطئه علیه فرزندان امت در هر کجا و به خصوص در عراق، ایران و ترکیه کرده است؛ بنابراین صهیونیست‌ها و مزدورانش به غیر از این پاسخ‌های دردناک منتظر چه هستند؟

این مرجع تقلید در عراق گفت: چگونه است که واکنش‌ها به صهیونیست‌ها محکوم می‌شود؛ اما اقدامات تروریستی از جمله اعدام جمعی ۴۱ نفر از فرزندان جزیره العرب محکوم نمی‌شود آن هم با اتهام‌هایی دروغینی که با محاکمه‌های ساختگی بر آنها وارد شده است.

منابع رسانه‌ای عراق، بامداد روز یکشنبه، از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر «اربیل» واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری «صابرین‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

اداره مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق نیز بامداد امروز اعلام کرد که شهر اربیل با ۱۲ موشک بالستیک که از خارج از مرزهای عراق و به طور مشخص مرزهای شرقی شلیک شد هدف قرار گرفت و برخی از این موشک‌ها، به ساختمان شبکه ماهواره‌ای کردستان ۲۴ اصابت کرد و این حمله هیچ تلفاتی برجای نگذاشت.

وزارت داخله منطقه کردستان نیز اعلام کرد که این ۱۲ موشک که ساختمان جدید کنسولگری امریکا در اربیل را هدف قرار داد، از بیرون مرزها و شرق عراق شلیک شد و به مناطق غیر نظامی نزدیک به دفتر شبکه «کردستان ۲۴» و اطراف آن اصابت کرد.

ظهر روز یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد».
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...