نسخه چاپی

كنایه سنگین سرمربی چلسی به بوریس جانسون و پارلمان انگلیس

عکس خبري -کنايه سنگين سرمربي چلسي به بوريس جانسون و پارلمان انگليس

سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری خود كنایه سنگینی خطاب به نخست وزیر و پارلمان انگلیس داشت.

به گزارش نما، دولت انگلیس در هفته گذشته تمام دارایی های رومن آبراموویچ مالک روس چلسی را به عنوان بخشی از مجموعه اقدامات تنبیهی خود، پس از تهاجم روسیه به اوکراین مسدود کرد که باعث شد تا باشگاه چلسی و قهرمان اروپا با مجوز ویژه به فعالیت خود ادامه دهد.

این مجوز ویژه برای جلوگیری از ایجاد درآمد جدید توسط چلسی و مالک میلیاردر آن توسط دولت انگلیس صورت گرفته که اعتقاد دارند آبراموویچ در حلقه دوستان نزدیک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است.

چلسی از فروش بلیت محروم است و نمی تواند بیش از ۲۰ هزار پوند در هر مسابقه برای سفرهای خود هزینه کند.

قهرمان اروپا روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل فرانسه می رود که پس از پیروزی ۲ بر صفر در بازی رفت، شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی دارد.

در این باره توماس توخل، سرمربی آلمانی اعتراف کرد که چلسی مجبور به انجام تغییرات در تیم شده است.

همچنین میلیاردر روسی تصمیم خود را برای فروش باشگاه در ۲ مارس اعلام کرده بود و از آن زمان برخی از هواداران آبی ها حمایت خود را از مالک تیم خود در مسابقات لیگ برتر و به خصوص دیدار مقابل نیوکاسل اعلام کردند.

پس از این اتفاق، نخست وزیر انگلیس، هواداران چلسی را به دلیل شعار دادن نام رومن آبراموویچ در ورزشگاه محکوم کرد، اما توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی «اولویت‌های» بوریس جانسون را زیر سوال برد.

سخنگوی جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته بود که مردم می‌توانند بدون توسل به این چیزها (تشویق آبراموویچ) علاقه و حمایت خود را از باشگاه خود نشان دهند.

کنایه سنگین سرمربی چلسی به بوریس جانسون و پارلمان انگلیس

وقتی از توماس توخل درباره این واکنش نماینده جانسون سوال شد، وی اظهار داشت: من همین چند دقیقه پیش در مورد آن شنیدم. نمی‌دانم شعارهای هواداران چلسی در ورزشگاه، مهمترین اولویت های مجلس و پارلمان انگلیس است یا که خیر؟ اما اگر این طور است ما باید نگران اولویت های دولت باشیم.

به نظرم چیزهای بسیار فوری تر و مهم تری برای بحث و رسیدگی در پارلمان انگلیس وجود خواهد داشت.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...