نسخه چاپی

استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند/ارزش امتیازات خانگی بیشتر است

عکس خبري -استقلال قدر اين فرصت طلايي را بداند/ارزش امتيازات خانگي بيشتر است

پیشكسوت آبی پوشان گفت: توقف پرسپولیس مقابل هوادار نباید از انگیزه استقلالی‌ها بكاهد. مجیدی و شاگردانش امروز باید تلاش بیشتری برای شكست دادن پیكان داشته باشند.

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب به مصاف پیکان می‌رود و آنها این فرصت را دارند که در فاصله ۶ هفته مانده تا پایان فصل فاصله شان را با اصلی ترین رقیب به ۸ امتیاز افزایش داده تا با اعتماد به نفس بیشتری لیگ را دنبال کنند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این دیدار استقلال اظهار داشت: در اینکه توقف پرسپولیس به سود استقلال شد شکی نیست، اما امیدوارم این نتیجه تمرکز آبی‌ها را بر هم نزده و از انگیزه آنها برای این بازی نکاهد. ۶ امتیاز فاصله در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل اختلاف مناسبی است؛ اما بدیهی است که ۸ امتیاز فاصله به مراتب از ۶ امتیاز بهتر است و استقلالی‌ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

وی افزود: بی تردید پیروزی در بازی امشب بلند ترین گام شاگردان مجیدی به سوی قهرمانی است و آنها باید این گام بلند را مطمئن‌تر از همیشه بردارند.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: استقلال در بازی‌های اخیر دو تیم همواره نسبت به رقیب خود برتری داشته و از این برتری در کسب نتیجه مطلوب استفاده بهینه کرده است. اما این بازی با بازی‌های قبلی تفاوت دارد و دو تیم با شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌روند. اصلاً منطقی نیست آبی پوشان در باد پیروزی‌های گذشته خود مقابل پیکان بخوابند و باید امشب از همه نیروی خود برای پیروزی در این بازی استفاده کنند.

صاحب جمعی خاطر نشان ساخت: در این هفته‌های پایانی ارزش امتیازات خانگی دو چندان می‌شود و استقلالی‌ها باید امتیازات این بازی خانگی را به صورت کامل بگیرند؛ و البته حضور هواداران در ورزشگاه هم به این منظور کمک می‌کند.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...