نسخه چاپی

سید سلمان ذاكر، در گفت و گو با نما:

وضعیت فعلی و گذشته كشور باید به خوبی مقایسه شود/ نباید فقط از تهدیدات صحبت كرد

عکس خبري -وضعيت فعلي و گذشته کشور بايد به خوبي مقايسه شود/ نبايد فقط از تهديدات صحبت کرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:ما معمولاً درباره شكست ها، آسیب‌ها و تهدیدات صحبت می‌كنیم در حالی كه باید دستاورد‌ها و موفقیت‌های كشور هم برای مردم به خوبی تبیین شود.

سید سلمان ذاکر، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره لزوم توجه به جهاد تبیین در کشور گفت:جهاد تبیین یک مقوله جدید در ادبیات ایران اسلامی است که بیشتر به کارگزاران و افرادی باز می‌گردد که در کشور مسئولیت دارند.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته مردم هم وظایفی در زمینه تحقق جهاد تبیین دارند، اما افرادی که مسئولیت دارند هم باید با این موضوع توجه داشته باشند.

وی بیان داشت: با این حال مسئولین باید اقدامات مهمی را که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و سیاسی اتفاق افتاده است را برای مردم تبیین کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت فعلی و گذشته کشور باید با یکدیگر به خوبی مقایسه شود و اگر دوران دفاع مقدس تبیین نمی‌شد، طبیعی بود که ارزش‌ها و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم منتقل نمی‌شد.

ذاکر بیان داشت: ما معمولاً درباره شکست ها، آسیب‌ها و تهدیدات صحبت می‌کنیم در حالی که باید دستاورد‌ها و موفقیت‌های کشور هم برای مردم به خوبی تبیین شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از سوی دیگر اگر مشکلی در کشور وجود دارد، باید آن را برای مردم تبیین کنیم تا در جریان قرار گیرند و با دولت و مسئولان همکاری کنند.

وی اظهارداشت:ما اگر سکوت کنیم و بعد انتظار داشته باشیم که مردم با ما همکاری کنند، درست نیست و حتما باید دستاورد‌ها و مسائل مختلف کشور برای مردم گفته شود.

۱۴۰۱/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...