نسخه چاپی

واكنش طارمی به كسب عنوان برترین بازیكن زمین

عکس خبري -واکنش طارمي به کسب عنوان برترين بازيکن زمين

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در واكنش به كسب عنوان برترین بازیكن زمین گفت: برد پورتو مهمتر از درخشش من است و برای رسیدن به عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی كوتاهی نخواهیم كرد.

به گزارش نما، تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود موفق شد شب گذشته تیم ویتوریا گیمارش را شکست دهد و یک گام بلند به سوی قهرمانی لیگ پرتغال بردارد.

مهدی طارمی در این دیدار موفق شد تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ویتوریا گیمارش کند. طارمی همچنین با گرفتن ۲ پنالتی از مدافعان در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان این بازی در گفت وگو با سایت لیگ فوتبال پرتغال با اشاره به درخشش خود اظهار داشت: مهم‌تر از درخشش من، برد تیم فوتبال پورتو است. این پیروزی بسیار مهم و می‌تواند پورتو را در آستانه قهرمانی قرار دهد. از گلزنی بسیار خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانم پیروز شویم تا در نهایت جام قهرمانی به پورتو برسد.

درخشش مهدی طارمی در لیگ فوتبال پرتغال موجب شده تا تیم‌های بزرگ اروپایی نگاه ویژه‌ای به این مهاجم ایرانی داشته باشند. تیم میلان یکی از باشگاه‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن پسر بوشهری فوتبال ایران است. از طارمی به عنوان گزینه جانشینی زلاتان ابراهیمویچ در تیم میلان یاد می‌شود.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...