نسخه چاپی

احتمال جدایی كیه‌لینی از یوونتوس در پایان فصل

عکس خبري -احتمال جدايي کيه‌ليني از يوونتوس در پايان فصل

مدافع تیم فوتبال یوونتوس احتمال جدایی‌اش از جمع راه‌راه‌پوشان تورین در پایان فصل جاری را رد نكرد.

به گزارش نما، جورجو کیه‌لینی که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، ممکن است در تابستان پیش‌رو اقدام به ترک بانوی پیر کند. ناکامی تیم ملی ایتالیا در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ممکن است مدافع ۳۷ ساله راه‌راه پوشان تورین را برای رفتن به لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) یا حتی بازنشستگی متقاعد کند.

کیه‌لینی شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از خبرگزاری «رِست گروپ» که متعلق به داویده لیپی (پسر مارچلو لیپی) است، درباره اینکه آیا احتمال جدایی‌اش از یوونتوس در پایان فصل جاری وجود دارد، گفت: از روزهایم لذت می‌برم، شاد و آرام هستم اما باید خیلی چیزها را بفهمم و ارزیابی کنم. در این بین به بازی‌ها فکر می‌کنم و از آنها لذت می‌برم.

وی همچنین در ادامه اظهارداشت: من از سال ۲۰۰۱ داویده لیپی را می‌شناسم، ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم و با هم بزرگ شده‌ایم. هرگز به این فکر نکردم که رابطه‌مان را زیر سؤال ببرم و پس از ۲۰ سال هنوز اینجا کنار هم هستیم.

کیه‌لینی که هفدهمین فصل حضورش در یوونتوس را تجربه می‌کند، تنها بازیکن از نسل طلایی یووه است که در تمامی ۹ قهرمانی متوالی این تیم در سری ‌A حضور داشته است. او تاکنون در ۵۵۴ بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و ۱۷ قهرمانی را با این تیم تجربه کرده است.

او همچنین کاپیتان تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ بود و با این تیم در آن تورنمنت به قهرمانی رسید.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...