نسخه چاپی

باوجود مطرح شدن نام برانكو و دایی/ «یحیی» در پرسپولیس ماندنی است

عکس خبري -باوجود مطرح شدن نام برانکو و دايي/ «يحيي» در پرسپوليس ماندني است

پس از ناكامی پرسپولیس در جام حذفی، نام برخی مربیان برای حضور روی نیمكت این تیم مطرح شد اما كادر مدیریتی باشگاه اصرار دارد كه كار را با یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در این دیدار پس از ارائه یک نمایش ناامید کننده تن به شکست داد و حذف شد.

این در حالی بود که سرخپوشان علاوه بر جام حذفی در دو دیدار اخیر خود در لیگ هم مقابل استقلال و هوادار نتوانستند به برتری برسند تا فاصله این تیم با صدر جدول بیشتر شود و شانس قهرمانی این تیم هم نسبت به گذشته به مراتب کمتر شود.

سرخپوشان در سه ماه اخیر سوپرجام و جام حذفی را از دست داده‌اند. این در حالی است که سرخپوشان شانس زیادی را برای قهرمانی در لیگ هم ندارند و به همین خاطر انتقادات از تیم افزایش یافته است.


به همین خاطر شایعاتی مبنی بر تغییرات روی نیمکت پرسپولیس مطرح شد و حتی از مربیانی چون علی دایی و برانکو برای بازگشت به پرسپولیس نامبرده می‌شود.

خیلی‌ها عنوان کردند که به دلیل دوستی دیرینه دایی با درویش ممکن است او به پرسپولیس بیاید و عده‌ای برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس آماده می‌دانستند اما نه کادر مدیریتی قصد تغییر مربی را دارد و نه این مربیان شرایط بازگشت به پرسپولیس را دارا هستند.

برانکو که با تیم ملی عمان قراردادش را تمدید کرد و در این کشور ماندگار است. او بارها روی این موضوع تاکید کرده و ثابت کرده به قراردادش پایبند است.

از طرفی تاکنون هیچ صحبتی با علی دایی نشده است. با این شرایط بنظر می‌رسد یحیی فصل آینده هم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت مگر اینکه اتفاق عجیبی در این هفته‌ها رخ دهد.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...