نسخه چاپی

ترامپ: آمریكا دارد به درك واصل می شود

عکس خبري -ترامپ: آمريکا دارد به درک واصل مي شود

رئیس جمهور سابق آمریكا از سیاست ها و عملكرد «جو بایدن» رئیس جمهور كنونی این كشور انتقاد كرد و گفت كه وی و دولتش در حال نابود كردن ایالات متحده هستند.

به گزارش نما، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در جمع هواداران خود در شهر «دلور» در ایالت «اوهایو» گفت: واقعیت این است که در انتخابات تقلب شد و حق ما دزدیده شد و اکنون کشور ما در حال نابودی است. کشور ما دارد به درک واصل می‌شود و چنین چیزی قبلاً سابقه نداشته است.

وی همچنین در ادامه و با انتقاد از عملکرد «جو بایدن» رئی جمهور فعلی آمریکا گفت: متأسفانه ما در حال حاضر رئیس جمهوری داریم که مطلقاً نمی‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او با هوا دست می‌دهد، تقریباً گیج و گنگ در اطراف راه می‌رود و از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد. بایدن همه این کارها را در حالی انجام می‌دهد که پوتین کاری جز صحبت درباره سلاح‌های هسته‌ای و نابود کردن جهان انجام نمی‌دهد.

ترامپ همچنین گفت که دولت فعلی مسبب قیمت بالای بنزین و تورم بی سابقه در ایالات متحده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در زمان او، ایالات متحده نیروهای هسته‌ای خود را مدرن کرده است، اگرچه وی دوست ندارد در این باره صحبت کند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که بایدن به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفته است که قصد دارد در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شود. طبق گزارش‌ها، بایدن معتقد است که او تنها کسی است که می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد.

ترامپ رسماً قصد خود را برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری اعلام نکرده است، اگرچه او در طول کارزارهای متعدد که در سراسر آمریکا برگزار کرده، به این احتمال اشاره کرده است.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...