نسخه چاپی

انتظاری: آنهایی كه می‌گویند گل‌محمدی برود به جانشین او فكر كرده‌اند؟/ درویش با انتخاب محمدی نمك روی زخم هواداران پاشید

عکس خبري -انتظاري: آنهايي که مي‌گويند گل‌محمدي برود به جانشين او فکر کرده‌اند؟/ درويش با انتخاب محمدي نمک روي زخم هواداران پاشيد

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تأكید كرد، یحیی گل‌محمدی باید فصل آینده هم به كارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش نما، سهراب انتظاری درباره قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل و انتقادهایی که از یحیی گل‌محمدی صورت گرفته است، اظهار داشت: من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم. آنها همیشه دوست دارند قهرمانی تیم‌شان را ببینند، ولی هیچ جای دنیا و در هیچ لیگی نمی‌بینید که یک تیم مداوم قهرمان شود. یحیی گل‌محمدی سرمایه پرسپولیس است و اگر هم قرار است انتقادی کنیم باید منطقی باشد نه اینکه به قصد تخریب صورت بگیرد. گل‌محمدی دو بار این تیم را قهرمان کرد و پرسپولیس را به فینال آسیا برد، اینکه بخواهیم فقط از این مربی انتقاد کنیم کمال بی‌انصافی است.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از خریدهای یحیی گل‌محمدی در این فصل یادآور شد: من هم با این انتقادها موافق هستم، چون خریدهای پرسپولیس هیچ کمکی به این تیم نکردند. پرسپولیس اقدام به جذب کاپیتان گل‌گهر کرد، ولی ابراهیمی را روی نیمکت نشاند. همین کار را با رضا اسدی هم انجام دادند، در حالی که هزینه هنگفتی بابت جذب این بازیکن کرده بودند. متأسفانه بازیکنان خارجی نیز هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند و در این زمینه می‌توان از کادر فنی انتقاد کرد.

انتظاری با بیان اینکه گل‌محمدی فصل سختی را پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در مقاطع مختلف این فصل با مشکلات مالی مواجه شد و همین موضوع هم باعث شد تا چند بازیکن سطح بالا که مدنظر گل‌محمدی بودند جذب نشوند، در این بین مدیریت باشگاه هم تغییر کرد. 50 درصد تمرکز گل‌محمدی در این فصل روی حاشیه‌ها و مشکلات بود، ولی با این حال عملکرد بدی نداشت. آنهایی که معتقدند گل‌محمدی باید از پرسپولیس برود آیا به این موضوع فکر کرده‌اند که چه گزینه‌ای برای این تیم مناسب است و آیا می‌توان به راحتی یک مربی سطح بالا را برای این تیم انتخاب کرد؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: الان همه هواداران برانکو را می‌خواهند، ولی آیا آمدن او امکان‌پذیر است؟ ما باید نسبت به این موضوع واقع‌بین باشیم، چون تغییر مربی چالش‌های خاص خودش را دارد. اعتقاد من این است که یحیی باید بماند و البته در تفکرات و تصمیمات خود بازنگری داشته باشد. من احترام خاصی برای حمید مطهری قائلم و این مربی هم باید در پرسپولیس بماند، چون کارش را بلد است، ولی پرسپولیس نیاز به یک مربی سطح بالای خارجی هم دارد که به گل‌محمدی کمک فکری بدهد. از طرفی تیم ما از لحاظ بدنی هم شادابی فصول گذشته را نداشت. من شناختی از مربی بدنساز تیم ندارم و قطعاً ایشان هم قابل احترام است، ولی پرسپولیس به یک مربی بدنساز هم نیاز دارد.

وی با انتقاد از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درویش باید بداند که پرسپولیس با سایپا فرق می‌کند. این باشگاه بزرگ است، نیاز به بازیکن بزرگ دارد و باید مدیرعامل هزینه کند و بازیکن سطح بالا بگیرد. یکی از دلایلی که گل‌محمدی این نفرات را در اختیار گرفت، ناتوانی باشگاه در جذب بازیکنان موردنظرش بود. از طرفی معتقدم درویش باید مشاوران قوی در کنارش داشته باشد تا تصمیم اشتباه نگیرد.

انتظاری ادامه داد: درست در زمانی که پرسپولیس در رقابت با استقلال از رقیب سنتی‌اش عقب بود، درویش محمد محمدی را به‌عنوان معاون باشگاه انتخاب کرد. من هیچ مشکلی با محمدی ندارم و اتفاقاً با این بازیکن هم‌اتاقی هم بودم، ولی هواداران فردی که از پرسپولیس به استقلال رفته را نمی‌پذیرند. اعتقاد من این است که درویش با انتخاب محمدی روی زخم هواداران نمک پاشید و نباید این کار را انجام می‌داد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برانکو بعد از آمدن به پرسپولیس یک پوست‌اندازی در تیم به وجود آورد. حالا و پس از ناکامی در فصل جاری پرسپولیس دوباره نیاز به یک پوست‌اندازی دارد و این کار باید توسط گل‌محمدی انجام بگیرد. یحیی حالا تجربیات زیادی به دست آورده است و می‌تواند با یک بازنگری در تفکراتش دوباره روزهای خوبی را برای هواداران و پرسپولیس رقم بزند. هواداران هم باید در همین سه بازی آینده پشت تیم و کادر فنی باشند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...