نسخه چاپی

صهیونیست‌ها به جان كادر درمان افتادند!

عکس خبري -صهيونيست‌ها به جان کادر درمان افتادند!

رصد حوادث و مسائل داخلی در اسرائیل نشان میدهد كه میزان خشونت و درگیری میان صهیونیست ها به قدری زیاد است كه مراكز اداری و دولتی اسرائیل هر روز گزارش های متعددی از خشونت های فیزیكی را به پلیس میدهند.

به گزارش نما به نقل از مشرق _ بر اساس گزارش های متشر شده توسط رسانه های صهیونیستی، بیمارستان های اسرائیل هر روز صحنه درگیری و نزاع میان کادر پزشکی و صهیونیست های ساکن مناطق اشغالی است. در این رابطه وب سایت صهیونیستی "اسرائیل هیوم" نوشت :

«پلیس اسرائیل به تازگی سه شخص مظنون مرتبط با دو حادثه خشونت آمیز جداگانه برعلیه کادر پزشکی را دستگیر کرد. علت این دو حادثه مشابه است، به علت اینکه عملیات احیای بیماران مرتبط با این اشخاص ناموفق بوده است، خانواده های آنها در بیمارستان ها آشوب بپا کردند و کادر درمانی را مورد حمله و ضرب شتم قرار دادند!»

«رامی ناصر، قاضی دادگاه یکی از مظنونان در این باره گفت :جامعه اسرائیل مرده است.»
«پلیس در این باره گفت: ما خشونت از هر نوع را جدی می گیریم، به ویژه خشونت در قبال تیم های پزشکی که برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند.»

«خشونت فیزیکی علیه کادر پزشکی در اسرائیل تقریباً هر روز صورت میگیرد. از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ مورد ضرب و جرح و خشونت فیزیکی با کادر پزشکی و ۱۶۷۵ مورد خشونت کلامی، تهدید یا آسیب به اموال به ثبت رسیده است. این بدان معناست که هر روز از ابتدای سال به طور متوسط ​​۱۲.۵ مورد خشونت لفظی و ۰.۸ مورد خشونت فیزیکی بر علیه کادر درمان و پزشکان رخ داده است. این آمار منتشر شده بر اساس داده های وزارت بهداشت اسرائیل است که به درخواست اسرائیل هیوم منتشر شده است. »

۱۴۰۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...