نسخه چاپی

حامد پاكدل:

خدا به پرسپولیس رحم كرد، سالم به تهران برگشتیم!/ داور می خواست با اخراج ما جو را آرام كند

عکس خبري -خدا به پرسپوليس رحم کرد، سالم به تهران برگشتيم!/ داور مي خواست با اخراج ما جو را آرام کند

یكی از بازیكنانی كه در بازی جنجالی و نیمه تمام تراكتور و پرسپولیس در تبریز كارت قرمز گرفت، حامد پاكدل بود.

به گزارش نما، مهاجم لرستانی پرسپولیس اما معتقد است نه او و نه امید عالیشاه و سایر همبازیانش شروع کننده این حواشی نبودند.

حامد پاکدل پس از پایان این دیدار جنجالی پُستی معنی دار هم منتشر کرد و به همین بهانه سراغش رفتیم تا با او گفتگویی کنیم.

اول از پُست جدید خودت در اینستاگرام و تماشاگرنماهایی بگو.

واقعا چه می توان گفت؟ خدا خیلی به ما بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس رحم کرد که سالم از تبریز و آن ورزشگاه سالم برگشتیم.

فضای فوق العاده وحشتناکی حاکم بود و ورزشگاه تبریز اصلا جو خوبی نداشت.

چرا؟ به نظر تو چرا شاهد چنین اتفاقاتی بودیم؟

خیلی مسائل دست به دست هم داد. از پُر کردن ورزشگاه آن هم پس از حدود ۲ سال بگیرید تا فقدان امنیت لازم و حضور عده ای تماشاگرنما که ظاهرا برای تماشای فوتبال به استادیوم نیامده بودند. آمده بودند فحاشی کنند و سنگ بیندازند درحالی که فوتبال جای دشمنی و نفرت پراکنی نیست. فوتبال محلی برای دوستی، رفاقت و رقابت جوانمردانه است.

در این چند سال اخیر تنش هایی در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس به وجود آمده اما هرگز مسابقه نیمه تمام نمانده بود. چرا این بازی نیمه تمام ماند؟

اصلا نمی شد حدس زد چند دقیقه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به نظرم داور مسابقه تصمیم درستی گرفت که توپ را برداشت و به رختکن رفت. اگر بازی ادامه پیدا می کرد معلوم نبود چه بلایی سر بازیکنان ما یا حتی داور و کمک هایش می آمد. البته حتما از قول من بنویسید که این رفتارها مربوط به همه تماشاگران تبریزی نمی شود و عده ای تماشاگرنما چنین جوی به وجود آوردند.

از مهدوی داور مسابقه گفتید. از یک کارت قرمزی هم که به تو و محمد مسلمی پور داد بگو؟

به نظرم داور مسابقه قصد داشت با دادن کارت قرمز به من و بازیکن تراکتور جو را آرام کند که البته نشد. واقعا جو سنگینی بود و از همه طرف سنگ پرت می شد و بارها بازی قطع شد. نمی توانستیم یک کرنر ساده بزنیم و دریک لحظه همه به کاپیتان تیم ما امید عالیشاه حمله کردند. به هر حال یکسری اتفاقات افتاد که قشنگ نبود و همه ما را ناراحت و عصبانی کرد. به نظر من کاپیتان تیم ما تقصیری نداشت و از اول بازی به او و بچه های تیم ما اهانت شد.

حالا بازی با شهرخودرو مشهد را از دست دادی؟

من و همبازیانم شروع کننده و مقصر نبودیم. به هر حال کارت قرمز گرفتم و نمی خواهم خیلی هم به آن بپردازم. بازی با شهرخودرو مطمئنا در شرایط نرمال و عادی برگزار می شود و پرسپولیس به مراتب راحت تر و در شرایط فوتبالی تری به مصاف حریف رفته و انشالله با پیروزی هم زمین را ترک خواهد کرد.

مدیرعامل و سرپرست تیم تراکتور می گویند پرسپولیسی از ترس شکست دوباره به زمین نیامدند و مقصر نیمه تمام ماندن بازی شما هستید. نظری ندارید؟

مدیران باشگاه پرسپولیس و مسئولان باشگاه ما جواب لازم را داده و شنیدم شکایت کرده اند. حرف خاصی ندارم و فقط می گویم آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟!
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...