نسخه چاپی

شاخص بورس امروز سوم خرداد ماه ۱۴۰۱

عکس خبري -شاخص بورس امروز سوم خرداد ماه ????

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ‌هزار واحدی روبه‌رو شد.

به گزارش نما، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۳۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار میلیارد تومان در بیش از ۴۸۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و ۴۹۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۵۵هزار و ۷۱۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۶۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۹۲۵میلیارد تومان در ۳۲۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۲۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادارت، داروسازی دانا و مدیریت انرژی امید تابان هور شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...