نسخه چاپی

نامجومطلق: مشكلات قبلی استقلال مجیدی را پخته كرد/ شرایط خوبی بر تیم جوانان حكمفرما نیست

عکس خبري -نامجومطلق: مشکلات قبلي استقلال مجيدي را پخته کرد/ شرايط خوبي بر تيم جوانان حکمفرما نيست

مربی پیشین استقلال معتقد است مشكلاتی كه فرهاد مجیدی در سال‌های قبل در قامت مربیگری استقلال داشته، او را به مرز پختگی رسانده است.

به گزارش نما، مجید نامجومطلق درباره حضورش در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این موضوع به تیم فوتبال جوانان ارتباط دارد، اظهار داشت: جهت دریافت یک نامه برای پسرم به فدراسیون آمده بودم و ربطی به تیم جوانان نداشت.

وی درباره حواشی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی‌های تدارکاتی و حضور این تیم در کانادا، اضافه کرد: اگر کلی بخواهم صحبت کنم به اعتقاد من این دوره جام جهانی تنها دوره‌ای است که ما این شانس را داریم تا از گروه‌مان صعود می‌کنیم. با توجه به هم‌گروه‌های ما و البته شرایط تیمی خودمان این شانس را داریم، ولی نمی‌خواهم بگویم چیزی قطعی است. این مسئله مستلزم آن است که تدارک خوب و قوی برای تیم ملی ببینیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و فردی مثل مهدی طارمی گل سرسبد بازیکنان ایرانی است. باید برنامه‌ریزی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی و امکانات خوبی در نظر بگیریم. جام جهانی شوخی نیست و تمام تیم‌ها با حداکثر توان وارد بازی‌ها می‌شوند. تیم‌ها قدرتمند هستند و در بهترین شرایط فوتبالی‌شان وارد می‌شوند. باید بازی‌های تدارکاتی خوبی در نظر گرفته شود تا با تمام توان در جام جهانی حضور پیدا کنیم.


نامجومطلق درباره حضورش در جلسه کمیته فنی برای پذیرش هدایت تیم جوانان و اینکه به نظر می‌رسید با دلخوری جلسه را ترک کرده است، تصریح کرد: بحث دلخوری و این چیزها نبود و به هر حال گروهی آنجا تصمیم می‌گیرند. الان شرایط خوبی حکمفرما نیست و زمان لازم وجود ندارد، چرا که تیم باید برای بازی‌های شهریور ماه آماده شود. ما 198 بازیکن داشتیم و باید دید در این مدت چگونه می‌شود کارها را پیش برد، هر مربی هم بیاید فرقی نمی‌کند. چگونه می‌توان در این مدت هم بازیکنان را محک زد، هم انتخاب درست را داشت و هم تیم را برای مسابقات آماده کرد؟! هر مربی که بیاید زمان کافی در اختیار ندارد، ولی به هر حال آقایان در کمیته فنی تصمیم‌گیرنده هستند. خیلی برای من مهم نیست که حتماً باشم و هدفم کمک کردن به قشری از جوان‌ها کشور بود. بحث ناراحتی هم نیست و کمیته فنی حق تصمیم‌گیری دارد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد: جدول بیانگر خیلی از مسائل است و عملکرد تیمی هم نشان می‌دهد استقلال امسال یک فصل استثنایی را پشت سر گذاشته است. 29 هفته بدون باخت در ایران بی‌نظیر است و فکر نمی‌کنم در لیگ‌های معتبر خارجی هم این اتفاق رخ بدهد. این نشان می‌دهد روی این تیم کار شده و خدا را شکر به قهرمان رسیده است.

وی درباره اینکه رمز موفقیت استقلال در این فصل چه بوده است، گفت: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و در این یکی دو سال پخته شده است. ما شاهد تحول در تیم و کادر فنی بوده‌ایم و دستیاران خوبی مثل آقای پین و مصطفوی حضور داشتند. فرهاد هم با مشکلاتی که در استقلال دید به نظرم آب دیده و امسال موفق ظاهر شد، هر چند که فکر می‌کنم استقلال امسال می‌توانست با قهرمانی جام حذفی دوگانه به دست بیاورد.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...