نسخه چاپی

استیلی: غیر از زمان مقرر به تركیه برویم، نمی‌توانیم ویزای كانادا بگیریم/ قرارداد دستیاران اسكوچیچ آماده است

عکس خبري -استيلي: غير از زمان مقرر به ترکيه برويم، نمي‌توانيم ويزاي کانادا بگيريم/ قرارداد دستياران اسکوچيچ آماده است

مدیر تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: سفارت كانادا در آنكارا یك زمانی به ما داده و اگر غیر از آن زمان به تركیه برویم، نمی‌توانیم ویزا بگیریم.

به گزارش نما، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اخبار ضد و نقیضی که درباره بازی با کانادا مطرح می‌شود، اظهار داشت: ما الان با یکسری مشکلات دست به گریبان هستیم. ما نزدیک 11 بازیکن داریم که به دلیل سربازی و دانشجو بودن شرایط همراهی تیم ملی را ندارند. متأسفانه مشکل خروج از کشور ما به دقیقه 90 رسیده است و محدودیت زمان هم داریم، چون سفارت کانادا در آنکارا یک زمانی به ما داده است و اگر غیر از آن زمان به ترکیه برویم نمی‌توانیم ویزا بگیریم. الان مشکلات زیادی مثل هزینه پرواز و ... داریم. از صبح در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم و اینقدر کارمان سخت است که نهایتی ندارد.

وی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: ما همین الان درباره قرارداد ماریو تات، ملادن و همچنین کادر ایرانی تیم ملی صحبت کردیم و قرارداد آنها آماده شده است. این قراردادها باید چند امضا داشته باشند و به آقای حامد مومنی گفته‌ام که قرارداد را به فدراسیون بیاورد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره کارشکنی‌هایی که درباره بازی با کانادا انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر این کارشکنی‌ها از سوی ما باشد باید مبلغ زیادی جریمه بدهیم و واقعاً هم به لحاظ حیثیتی برای ما حائز اهمیت است، چون با این شرایطی که تحریم هستیم یک بازی هماهنگ کردیم و باید هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید، بتوانیم این سفر را برویم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که «امکان دارد تیم ملی به طور ناقص به کانادا برود؟»، خاطرنشان کرد: این موضوع را باید دست‌اندرکاران فدراسیون تصمیم بگیرند و پاسخگو باشند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بازی دوم تیم ملی در کانادا لغو شده، این امکان هست که ما در قطر بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم، گفت: چون معلوم نیست، نمی‌توانیم قطعی بگوییم. باید ابتدا برای دریافت ویزا برویم، اگر ویزا نگیریم همه چیز به هم می‌خورد و باید برنامه‌ریزی دوباره‌ای انجام دهیم.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که تیم ملی مصافت زیادی را تا کانادا طی می‌کند و فقط یک بازی برگزار می‌کند، عنوان کرد: خیلی بهتر بود که ما دو بازی انجام دهیم. ما با اکوادور تمام کرده بودیم و می‌خواستیم با دو تیمی که در جام جهانی حضور دارند بازی کنیم ولی شرایط در دست ما نبود.

استیلی در پاسخ به این سوال که شایعه شده که کانادا اعلام کرده بعد از انجام بازی ظرف 24 ساعت این کشور را ترک کند، درست است؟ گفت: نه اصلاً درست نیست، ما اگر می‌خواستیم بیشتر بمانیم با هزینه خودمان بود.

وی در پاسخ به این سوال که از برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال مطلع است؟ خاطرنشان کرد: نه من از برگزاری جلسه خبری ندارم. فقط درباره شرایط بازیکنان تیم ملی و موضوع سفر تیم ملی حضور پیدا کردم. من به خاطر احترام به مردم و رسانه‌ها پاسخگو هستم.

منبع: تسنیم


۱۴۰۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...