نسخه چاپی

توافق باشگاه پرسپولیس با ۲ بازیكن دیگر

عکس خبري -توافق باشگاه پرسپوليس با ? بازيکن ديگر

باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده تاكنون دو خرید داشته كه البته هنوز به طور رسمی از آنها رونمایی نكرده است.


به گزارش نما، باشگاه پرسپولس در حالی که هنوز فصل نقل‌وانتقالات به صورت رسمی آغاز نشده است، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده و با دو گزینه فهرست یحیی گل‌محمدی به توافق رسیده است. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنانی هستند که حضورشان در پرسپولیس برای فصل آینده تا این لحظه نهایی شده است.

پورعلی‌گنجی پیش از این تمایل داشت فوتبالش را در کشورهای حوزه خلیج فارس دنبال کند، اما با توجه به شرایط مصدومیتی که برای او پیش آمد پیشنهادات مناسبی دریافت نکرد و تصمیم گرفت به پیشنهاد سرخپوشان پاسخ مثبت بدهد. در واقع او و بیرانوند با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده‌اند و فقط مانده است امضای قرارداد که به نظر می‌رسد بعد از پایان فصل این موضوع هم نهایی خواهد شد.

این باشگاه البته بازیکنان دیگری هم در نظر دارد. از جمله نفراتی که گفته می‌شود در لیست گل‌محمدی قرار دارند میلاد زکی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هستند. بازیکنانی که سابقه شاگردی گل محمدی را دارند و به همین دلیل موردتوجه سرمربی سرخ‌ها قرار گرفته‌اند.

در مورد زکی‌پور هنوز چیزی قطعی نشده است و در فضای مجازی برخی از هواداران پرسپولیس به دلیل سابقه استقلالی بودن این بازیکن مواضع منفی گرفته‌اند، اما باید دید برای گل‌محمدی این پالس‌های منفی اهمیت دارد یا وی به فکر ترمیم نقاط ضعف تیمش است.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...