نسخه چاپی

مصاحبه مرادی با رسانه‌ بیگانه برنامه‌ریزی شده است

عکس خبري -مصاحبه مرادي با رسانه‌ بيگانه برنامه‌ريزي شده است

قهرمان جهان و المپیك وزنه برداری گفت: رئیس فدراسیون احترام‌ها را از بین برده و همان رفتارهایی كه با ما می‌شد با شدت بیشتری الان انجام می‌شود.

به گزارش نما، بهداد سلیمی در مورد شرایط وزنه برداری اظهار داشت: ما نگرانی خود را از دو سال قبل اعلام کردیم. وزنه برداری شرایط خوبی ندارد و بسیار وخیم تر از گذشته هم شده است.

* مشکلات در گذشته هم بود اما نه در حد الان

وی در مورد اینکه صحبتی با ملی پوشان داشتید که پا درمیانی کنید، گفت: زمانی که بچه‌ها اردو را ترک کردند، من خبر نداشتم و از رسانه‌ها متوجه شدم. شرایطی که آنها به خاطر آن اردو را ترک کردند را خود من با گوشت و پوستم چند سال قبل لمس کرده بودم و متوجه می‌شوم که صحبت این عزیزان درست است. این مشکلات در گذشته هم بوده، اما نه در این حد.

* مرادی منتقدان را به هر دلیلی حذف می‌کند/ احترام‌ها از بین رفته است

قهرمان جهان و المپیک وزنه برداری در مورد اینکه شما و دوستان دیگر دنبال اتاق فکر هستید یا خیر، گفت: قطعا باید این شرایط به وجود بیاید. کسانی می‌توانند کمک کنند و درد و مشکلات وزنه برداران را بدانند که خاک این رشته را خورده باشند و تحصیلات مدیریت ورزشی داشته باشند، اما متاسفانه علی مرادی هرکسی که از او انتقاد داشت، به هر دلیلی حذف کرد و کنار گذاشت. الان هم ورزشکاران قهرمان المپیک و جهان ما وقتی مشکلات را گفتند به نوعی شورشی خطاب شدند.

سلیمی ادامه داد: احترام‌ها در مورد قهرمانان از سوی فدراسیون و شخص رئیس آن از بین رفته است. من پای درد دل ملی پوشان که می‌نشینم دقیقا متوجه می‌شوم همان رفتارهایی که با ما می‌شد با شدت بیشتری الان انجام می‌شود.

* صحبت با رسانه‌های معاند برنامه ریزی شده است

وی در مورد مصاحبه علی مرادی با رسانه‌های معاند و عذرخواهی اش عنوان کرد: نمی‌دانم متوجه اشتباه خود شده‌اند یا خیر، چون فردای همان روز مشاور بانوان فدراسیون نیز به طرفداری از مرادی با همان رسانه بیگانه مصاحبه کرد. این کار برای بار اول شاید اشتباه باشد، اما وقتی دو بار و بیشتر تکرار می‌شود، برنامه ریزی شده است و شاید هم حامل پیامی برای مدیران کشور است و امیدوارم مدیران این پیام‌ها را گرفته باشند.

* فدراسیون از ابتدای سال تاکنون نزدیک ۳.۵ میلیارد پول گرفته است

قهرمان المپیک در مورد اینکه مرادی گفته است بودجه زیادی نداریم و نمی‌توانیم فدراسیون را اداره کنیم، عنوان کرد: اینکه چانه بودجه وزنه برداری کوچک است را می‌پذیرم و قطعا همینطور است. وزنه برداری با این همه مدال و قهرمانان جزو ضعیف ترین فدراسیون‌ها از لحاظ بودجه بوده، اما ما در مورد مسائل دیگر صحبت می‌کنیم. در جلسه ملی پوشان با صالحی امیری او گفت که فدراسیون از ابتدای سال تا الان نزدیک به ۳ میلیارد تومان پول گرفته است. از طرف دیگر سالن وزنه برداری هم در اختیار یک شرکت است که کنسرت برگزار می‌کند. من با مسئول سالن که صحبت می‌کردم می‌گفت از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان به فدراسیون داده‌اند.

وی ادامه داد: با این شرایطی که عنوان شد نمی‌توان قبول کرد که فدراسیون الان پول ندارد چرا که طبق شواهد ۳.۵ میلیارد طی کمتر از سه ماه به فدراسیون رسیده است. اگر برای اردوی بزرگسالان هزینه نکنند، کجا می‌خواهند هزینه کنند؟ وزنه برداری همگانی نبوده و قهرمانی است، پس باید بودجه برای قهرمانانش هزینه شود.

* با این شرایط به آینده وزنه برداری خوشبین نیستم

سلیمی که با رادیو تهران مصاحبه می کرد؛ در پاسخ به این سوال که آینده وزنه برداری را چطور می‌بینید، گفت: با این شرایط اصلا به آینده خوشبین نیستم.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...