نسخه چاپی

حسین انواری مطرح كرد:

تدوین برنامه هفتم كمیته امداد با رویكرد ارتقای جایگاه سازمانی

تدوين برنامه هفتم کميته امداد با رويکرد ارتقاي جايگاه سازماني

عضو هیات امنای كمیته امداد با بیان اینكه برنامه هفتم كمیته امداد در حال تدوین است، گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن چشم‌اندازها و برنامه‌های توسعه، جایگاه كمیته امداد به نقطه مطلوب برسد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین انواری در دومین روز از همایش سراسری مدیران کمیته امداد که  در مشهد مقدس در حال برگزاری است، افزود: اجرای مطلوب برنامه‌های توسعه کمیته امداد نیازمند همراهی همه امدادگران است.

وی با بیان به اینکه برنامه هفتم توسعه امداد درحال تدوین است، ادامه داد: عملیاتی شدن چشم‌اندازها و برنامه‌های توسعه کمیته امداد، این نهاد را به نقطه مطلوب سازمانی می‌رساند.

عضو هیات امنای کمیته امداد با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از تجارب و اندوخته‌های سازمانی، اظهار کرد: کارکنان بازنشسته ذخایر بزرگی در کمیته امداد هستند، چون این افراد عمر کاری خود را بدون چشمداشت به ارائه خدمت به مددجویان و جامعه هدف گذرانده‌اند.

انواری نیروی انسانی را مهمترین عامل در موفقیت برنامه‌های توسعه سازمان دانست و ادامه داد: شکوفایی استعدادهای نیروی انسانی و ایجاد تحول در تفکر و اندیشه، زمینه نوزایی و بروز استعدادهای بالقوه افراد را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، این همایش ۲روزه در محورهای امداد هوشمند، توانمندسازی، شفاف‌سازی و مشارکت‌های مردمی در حال برگزاری است.

۱۴۰۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...