نسخه چاپی

تجمع ایران‌ستیزان در برلین را بهتر بشناسید

تجمع ايران‌ستيزان در برلين را بهتر بشناسيد

حامد اسماعیلیون، فردی كه ظاهرا این تجمعات به نام وی نوشته می‌شود، در جمع تجمع‌كنندگان 72 ملتی از رویای مشترك همه تجمع‌كنندگان -كه با سقوط جمهوری اسلامی تحقق می‌یابد- سخن گفته است.

به گزارش نما ، روز شنبه در برلین رسما از پروژه ایرانستان رونمایی شد، تنها ۲ درصد ایرانیان مقیم اروپا در میتینگ تجزیه‌طلبان شرکت کردند.


فرهیختگان هویت تجزیه‌طلبان حاضر در تجمع برلین را افشا کرد؛


الاحوازیه

الاحوازیه  قرمز، سفید و مشکی با ستاره‌ای محاط شده در یک دایره. این یکی از پرچم‌های به نمایش درآمده در تجمع هزار پرچم روز شنبه برلین بود. در ایران الاحوازیه را بیشتر با حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور سال 97 می‌شناسند. در این عملیات تروریستی 25 نفر شهید و 69  نفر زخمی شدند. این گروه که هدف اصلی خود را جدایی استان خوزستان از ایران معرفی می‌کند. 



ال‌جی‌بی‌تی‌کیو پلاس (LGBTQ+) 

یکی از گروه‌های فعال تجمع برلین، LGBTQ+ بود که نماینده آن به ظاهر خانمی بود که با کشیدن یک سبیل مردانه به همراه دو نفر دیگر روی سن رفت و بیانیه را خواند. LGBTQ+ شامل همجنسگرای زن، همجنسگرای مرد، هردوجنسگرا، تراجنسیتی، ترنسکشوال، کوئیر، پرسشگر، بین‌جنسی یا دوجنسه و آسکشوال یا بی‌جنس‌گرا می‌شود. پرچم این گروه از دیگر پرچم‌هایی بود که در اجتماع برلین توسط عده‌ای به دست گرفته شده بود.



سلطنت‌طلبان

حامد اسماعیلیون، فردی که ظاهرا این تجمعات به نام وی نوشته می‌شود، در جمع تجمع‌کنندگان 72 ملتی از رویای مشترک همه تجمع‌کنندگان -که با سقوط جمهوری اسلامی تحقق می‌یابد- سخن گفته است. درکنار گروهک تروریستی الاحوازیه که به‌دنبال جدایی استان خوزستان از ایران است و گروه‌های تجزیه‌طلب بلوچ که به‌دنبال جدایی بلوچستان از ایران هستند و گروهک تروریستی کومله که حداقل به سه استان ایران چشم طمع دارد و همچنین پان‌ترک‌هایی که آذربایجان ایران تا آن سوی زنجان را می‌خواهند، سلطنت‌طلبان و طرفداران حکومت پهلوی نیز حضور چشمگیری داشتند.



کومله 

استقلال و خودمختاری مناطق کردنشین مهم‌ترین بخش سوگندنامه اعضای کومله محسوب می‌شود. این گروهک برای رسیدن به هدف خود بارها مسیر خیانت به مردم ایران را در پیش گرفته است.  در تابستان سال 1320 هنگامی که ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی مناطق شمال غربی ایران را تحت اشغال خود در آورده بود گروهک کومله در همسویی با شوروی در تلاش برای تخلیه منطقه از افراد غیربومی بود تا بتواند دولت سوسیالیستی خود را برپا کند. این گروهک بنا به دستور میرجعفر باقراف دبیر حزب کمونیست آذربایجان در پاییز 1324 نام خود را از کومله به دموکرات تغییر داد. این گروهک در ادامه مسیر ضدایرانی خود با شورای ملی مقاومت (منافقین) نیز متحد شد.



رجویون 

در ابتدا حضور گروهک تروریستی منافقین در این تجمع تکذیب می‌شد اما دادن تریبون به گروهک منافقین، نمایش جدایی تجمع روز شنبه با این گروهک را بر باد داد و نشان داد عملا هیچ‌گونه مرزبندی بین این گروهک تروریستی با سایر گروه‌ها وجود ندارد. بعید است فرقه رجوی در تجمعی حضور داشته باشد و در آن اعضای فرقه، بیشتر از مزدوران اجاره‌ای باشند. این مزدوران یا ایرانیان اجاره‌ای هستند که باند رجوی برای یک روز آنها را اجاره می‌کند و هزینه ناهار و عصرانه‌شان را نیز می‌دهد، یا خارجی‌هایی هستند که در کشور موردنظر زندگی می‌کنند و حاضرند برای چندصد دلار پول، ساعتی در یک تجمع مسالمت‌آمیز حضور داشته باشند. 



پا‌ن‌ترک‌های «گاموح»

پرچم دیگر موجود در راهپیمایی میدان پیروزی برلین، پرچم پان‌ترک‌های تجزیه‌طلب بود. نشانی که از ترکیب پرچم‌ کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان تشکیل شده و البته به‌عنوان پرچم رسمی گروهک‌های تجزیه‌طلب گاموح و جاماح شناخته می‌شود. گاموح، مخفف شده «جنبش بیداری ملی آذربایجان جنوبی» و جاماح نیز، مخفف عبارت «جنبش آزادی‌بخش ملی آذربایجان جنوبی» است. گروهک گاموح همچنین از ابتدا ادعا کرده منافع بیش از 10 میلیون آذری‌زبان ایرانی را نمایندگی می‌کند. این جریان همچنین در کارنامه خود، هم سابقه حمایت از تجاوز نظامی ارتش ترکیه به شمال عراق را دارد و هم لفاظی علیه کردهای این کشور. 


حضور پررنگ پرچم جدایی‌طلبان گاموح در اجتماع شنبه برلین، نشانه‌ای آشکار از فردای روزی ا‌ست که براندازان رویای آن را در سر می‌پرورانند. ایرانستانی تحت تسلط گروهک‌های جدایی‌طلب در چهار گوشه کشور که هیچ یک حاضر به تحمل دیگری نخواهند بود.

۱۴۰۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...