نسخه چاپی

خیانت اصلاح طلبان در فتنه اخیر

خيانت اصلاح طلبان در فتنه اخير

متأسفانه برخی اصلاح‌طلبان در فتنه اخیر به ترویج فهم غلط از دشمن و كوچه دادن به دشمن پرداختند و با دوصدایی و آدرس غلط دادن به جامعه از هم‌گرایی و هم‌صدایی با ملت پرهیز كردند و حتی صدای آن‌ها اغلب در رسانه‌های دشمن شنیده شد!

محمدکاظم انبارلویی- به گزارش نما ، رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان پس از اعلام فهرستی از جنایات آمریکا و فتنه‌گران آشوبگر به‌ویژه حمله مسلحانه به حرم مقدس احمدبن‌موسی (ع) در شیراز و به خاک و خون کشیدن ده‌ها انسان بی‌گناه فرمودند: «اینها کی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟»
ملت بزرگ ایران در راهپیمایی کم‌نظیر ۱۳ آبان ۱۴۰۱ روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمدند و به این دو سؤال با یک جمله کوتاه، پاسخ روشنگرانه ای دادند؛‌ «مرگ بر آمریکا!» متأسفانه رسانه‌های به‌اصطلاح اصلاح‌طلب این پاسخ و آن حضور بی‌سابقه را سانسور کردند.
برخی در فهم ملت ایران در تحلیل فتنه‌ها با ظاهری اصلاح‌طلبانه اخلال می‌کنند. در بیانیه‌ها ، اطلاعیه‌ها ، مقالات و مصاحبه‌های برخی اصلاح‌طلبان نه‌تنها هیچ نشانی از محکوم کردن جنایات آ‌مریکا در فتنه اخیر نیست بلکه برعکس به‌قصد همراهی و همیاری با دشمنان اسلام و ایران، مطالبی را مطرح می‌کنند که ذهن مردم را از مسئله اصلی و دشمن واقعی ملت دور کنند.
اصلاح‌طلبان مدعی شده‌اند که آن‌ها را در کشور حذف کرده‌اند اما باید پرسید چه کسانی آنان را حذف کرده و کنار گذاشته اند.
این‌یک دروغ بزرگ و آشکار است. اگر آن‌ها را حذف کرده بودند، پس دولت خاتمی و دولت روحانی و مجالس سوم و ششم و … از کجا سر درآوردند؟! اصلاح‌طلبان هر وقت رأی آوردند بر طبل خروج «از» حکومت کوبیدند هروقت رأی نیاوردند بر طبل خروج «بر» حکومت کوبیدند.
دولت روحانی که حامی آن اصلاح‌طلبان بودند به دلیل بدعهدی دشمن و گذاشتن همه تخم‌مرغ‌ها در سبد برجام ، سرمایه اجتماعی خود را از دست داد. به همین دلیل در انتخابات اخیر ، مردم از اصلاح‌طلبان روی‌گردان شدند و به نامزد آن‌ها رأی ندادند. اصلاح‌طلبان باید صدای مردم را بشنوند. مردم در انتخابات اخیر به آن‌ها رأی ندادند.
برگردیم به دو پرسش رهبری؛ «اینها کی هستند و از کجا دستور می‌گیرند.»
حساب منافقین ، سلطنت‌طلب‌ها ،تجزیه‌طلبان، همجنس‌بازان ، داعشی‌ها و … در این فتنه روشن است.
آن‌ها از اول انقلاب سر ناسازگاری با مردم و انقلاب داشتند هیچ‌گاه اهل گفت‌وگو نبودند و آن را هم مطرح نمی‌کنند و نکرده‌اند از اول هم گفته‌اند بین ما و ملت ایران فقط گلوله حکم می‌کند! آن‌ها صریح می‌گویند از آمریکا دستور می‌گیرند! اما این جماعت مدعی اصلاح‌طلبی کی هستند و از کی دستور می‌گیرند؟ امام و پیشوای آن‌ها کیست؟
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند. نتیجه تحقیقات در مورد فوت مهسا امینی مشخص شد و سازمان نظام پزشکی و ده‌ها پزشک و نهاد رسمی در مورد مرگ طبیعی او اظهارنظر کردند. اما موضع خود را اصلاح نکردند، حتی در مورد قتل‌عام فجیع مردم عادی در حرم احمدبن‌موسی (ع) در شیراز ، حاضر نشدند جنایات آمریکا را محکوم کنند!
با آنکه داعش رسما مسئولیت آن‌را به عهده گرفته وقیحانه گفتند؛ باید تحقیق و معلوم شود آیا کار داعش بوده یا کار جمهوری اسلامی!
خدا رحمت کند شهید سلیمانی را ، او سخنان حکیمانه و هشداردهنده در مورد شناخت دشمن و فتنه‌ها دارد که شنیدنی است. او می‌گوید: «اگر در خط مقدم مبارزه با دشمن، دو صدا بلند شد جنگ صفین اتفاق می‌افتد. اگر آدرس غلط به جامعه بدهند و دو صدایی پیرامون دشمن به وجود آورند این خیانت است. کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن خیانت است.» متأسفانه برخی اصلاح‌طلبان در فتنه اخیر به ترویج فهم غلط از دشمن و کوچه دادن به دشمن پرداختند و  با دوصدایی و آدرس غلط دادن به جامعه از هم‌گرایی و هم‌صدایی با ملت پرهیز کردند و حتی صدای آن‌ها اغلب در رسانه‌های دشمن شنیده شد!
هویت و مشروعیت جریان اصلاح‌طلب در فتنه اخیر بیش‌ازپیش زیر سؤال است، اگر آن‌ها به این سؤالات پاسخ ندهند مردم خوب می‌دانند به این‌گونه پرسش‌ها چگونه باید پاسخ داد.

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...