نسخه چاپی

آقای رییس جمهور لطفاً برگردید

دكتر اسدالله بادامچیان

روز 22 بهمن در راهپيمايي عظيم و با شكوه اين يوم‌الله در بين توده مردم خوبمان بيش از دو ساعت حضور داشتم.

صفا و صميميت ملت، حضور خانوادگي در جشن انقلاب، آمدن پيرمردها و پيرزن‌هايي كه 80-90 ساله بودند با همين شور و شوق سال 57، آوردن كودكان نوزاد، نشاط نوجوانان، با شعارهايي كه همه حكايت از وفاداري به نظام جمهوري اسلامي، عشق به رهبري خدايي و پيام شفاف به بيگانگان و مستكبرين كه توطئه‌ها و تحريم‌هاي تشديد شده و همه تبليغات گسترده رسانه‌هاي استعماري ملت ما را نه تنها خسته نمي‌كند بلكه مصمم‌تر و پرشورتر به مقابله با همه ترفندهاي آنان به صحنه مي‌آورد و اين حضور حماسه‌اي در صحنه مربوط به خيابانها نيست، در درون هر خانه‌اي روشني بخش دلهاي خانواده‌هاست.

اين همه شور و شعور و شعار پاك و احساسات صميمانه آنچنان لذت‌بخش بود كه انسان مي‌خواست دائم در ميانه اين صفاها باشد.

ياد سخنان بهشتي مظلوم و راست قامت جاودانه تاريخ بودم كه از ما به آمريكا بگوييد كه ببين اين ملت با همان شور و شوق سال 57 فرياد مي‌زند كه مرگ بر آمريكا و مرگ به سازشكار و از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.

***

جناب آقاي احمدي نژاد! شما اين شور و عشق را ديديد چرا آنگونه سخنراني كرديد؟

شما به‌جاي بيان دستاوردهاي ملت و همه فرهيختگاني كه بخشي از آنها با شما موافقت ندارند ولي براي نظام و ملت و رهبري بزرگوار در دستاوردها كوشا هستند همه را به دولت نهم و دهم نسبت داديد.

شما مي‌توانستيد بگوييد اين رهاوردهاي انقلاب و اين ملت به رهبري ولي فقيه است.

من و دولتم همه جزئي از اين ملت هستيم نه اينكه همه دستاوردها را مربوط به دولت خودتان بدانيد.

شما به جاي اشاره و تأكيد بر توفيقات الهي باز از «انسان» دم زديد. انسان طبق روايت قرآن كريم و از بيان خداي متعال خليفه و جانشين خدا در زمين است اما يادتان هست كه غرب در فلسفه اومانيسم، انسان را به‌جاي خدا نشانده است و شما داريد «انسان» به‌طور مطلق را جاي خدا مي‌گذاريد در حالي كه امام‌خميني(ره) مي‌فرمود خدا خرمشهر و فاو را آزاد كرد.همان‌طور كه جريان انحرافي مكتب ايراني را جاي مكتب اسلام گذاشته است و همان‌طور كه اصلاح‌طلبان جامعه مدني را مي‌خواستند به جاي جامعه اسلامي بگذارند. شما دراين سخنراني از بلندگوي عمومي در يك جشن اسلامي و در مراسمي ملي كه اين بلندگو متعلق به ملت و از بيت‌المال است در جهت «خود» استفاده كرديد كه طبعاً خلاف شرع و قانون و سوء‌استفاده از بيت‌المال به نفع منافع جرياني و گروهي است.

و حتي شعار انتخاباتي جريان انحرافي را كه زنده باد بهار است را در پايان سخنراني خود سه‌بار اعلام نموديد. در همان حالي كه عده‌اي معدود از آن جريان انحرافي در اطراف مشايي كه به راهپيمايي آمده بود شعار زنده‌باد بهار را مي‌دادند و پوستري كه از طرف روزنامه ايران – ارگان دولت – چاپ شده بود شعار زنده باد بهار را داشت.

شما در اين جشن ملي باز به منتقدان و مخالفان خود حمله كرديد. البته به‌طور كنايه‌اي كه «ابلغ من التصريح» بود. چه نيازي به اين بود كه در اين جشن اسلامي و ملي كه مخالفان و موافقان با هم وحدت يكپارچه ملت ما را در برابر بيگانگان و دشمنان انقلاب به نمايش جهاني گذاشته بودند شما باز در كوبيدن مخالفان و غيرخودتان اين همه اصرار داشته باشيد.

شما وظيفه داشتيد درجشن ملي خاطرها را شاد بداريد چرا باز مطرح كرديد كه براي اينكه كام ملت عزيزمان در اين روز تلخ نشود، موضوعات مهمي را نمي‌گويم و به وقتي ديگر موكول مي‌كنم.

چه نيازي بود كه شما اين تلخكامي را متذكر شويد؟

شما خودتان را مي‌توانيد خادم ملت بدانيد، يا كمي هم بالاتر بگيريد كه از خود ملت هستيد اما چرا به مسئولان اهانت كرديد مگر از مسئولان ما كسي هست كه ارباب‌زاده باشد؟

ضمن اينكه اگر خداي ناكرده مسئولي پدرش ارباب باشد ولي خودش خوي مردمي داشته باشد آيا پسر را به جرم پدر متهم مي‌كنيد؟

بگذاريد ملت شما را از خود بداند نه اينكه شما خود را از خود ملت بدانيد و ديگران را ارباب‌زاده معرفي نماييد.

شما چرا به آمريكا گفتيد كه اگر اسلحه را از روي مردم ما بردارد من شخصاً با شما مذاكره خواهم كرد.

مي‌دانيد در اين سه دهه آمريكا همواره سلاحش را به روي ملت ما گشوده و آتش بر مردم ريخته و 8 سال با ما جنگ كرده و سلاح تحريم را 30 سال است عليه ملت ما به‌كار برده و ملت ما استوار و محكم ايستاده است.

آنكه رهبري فرمودند با سخن شما خيلي تفاوت دارد. ايشان فرمودند آمريكا پيشنهاد مذاكره مي‌دهد در حالي كه سلاحش را به روي ملت ما كشيده است. اين مذاكره‌خواهي نيست.

شما طوري گفتيد كه انگار ملت ما از سلاح آمريكا وحشت دارد. ضمن آنكه به شما چه مقامي و سياستي اجازه داده است كه شخصاً پيشنهاد مذاكره بدهيد؟

در ديپلماسي كه شخص رئيس‌جمهور در مذاكره شركت نمي‌كند. نماينده او شركت مي‌نمايد. شما در اين جشن مقاومت مستمر ملت، چرا اينگونه صحبت كرديد؟

اين آخرين سخنراني شما در جشن 22 بهمن در دوره دوم رياست جمهوري بود. آيا نمي‌شد اين سخنراني را به‌گونه‌اي داشته باشيد كه به‌يادگار در تاريخ بماند، نه اينكه مردم شركت كننده به آن انتقاد شديد داشته باشند.

***

جناب آقاي احمدي نژاد! تذكر برادرانه مرا بپذيريد. در پي تحميل نظرات خود به ملت نباشيد. ملت خود به نظرات خود تحت رهنمودهاي رهبري محبوبش عمل خواهد كرد.
از اين راهي كه اين مدت چند ماه در پيش گرفته‌ايد برگرديد كه خير دنيا و آخرت شما در آن است، خود دانيد.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...