نسخه چاپی

"اسرائیل خود را برای مقابله با هرگونه احتمالات آماده می‌كند"

عکس خبري -"اسرائيل خود را براي مقابله با هرگونه احتمالات آماده مي‌کند"

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد اسرائیل دستان خود را برای صلح دراز كرده اما تل‌آویو خود را برای هرگونه احتمالی آماده می‌كند.

به گزارش نما، فارس به نقل از روزنامه جروزالم پست نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در دیدار با «تونی بلیر» نماینده کمیته چهارجانبه صلح به بررسی موضوعات مختلفی در سرزمین اشغالی پرداخت.

بررسی اوضاع شکننده در کرانه باختری یکی از موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت. آزمایش موفقیت آمیز موشک «آرو3» نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این دیدار درباره آن صحبت شد.

وی گفت: دستان اسرائیل همواره به سوی صلح دراز است اما ما همیشه خود را برای دیگر احتمالات نیز آماده می کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: در همین زمینه من می خواهم تبریک خود را به دلیل آزمایش موفقیت آمیز موشک آرو3 اعلام کنم.

نتانیاهو گفت: آرو3 انعکاس دهنده توانایی فناوری و امنیتی و قابلیت مجموعه های صنعتی-نظامی اسرائیل و همکاری تنگاتنگ با آمریکا است.

وی اضافه کرد: چه در صلح یا در غیر آن، این (آرو3) ما را قادر می سازد تا در امنیت شهروندان اسرائیل مشارکت کنیم.

اسرائیل اعلام کرد اولین آزمایش موفقیت پامیز سامانه دفاع موشکی آرو3 را روز دوشنبه صبح انجام داد و این موشک را از یک پایگاه ساحلی نظامی شلیک کرد.

این سامانه موشکی سال 2016 عملیاتی خواهد شد و سامانه دفاع موشکی این سیستم در فضا عملیاتی می شود. این سامانه برای مقابله با موشک های دوربرد طراحی شده است.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...